hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Endelig kan hester også delta!!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Mounted games
 Endelig kan hester også delta!!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 03/03/2005 :  22:03:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Hei for de som ikke vet det, som kanskje ikke driver med mg så er høyden på hesten nå satt til 153cm i mankehøyde, i stedenfor 148cm som det var tidligere!!

Så da er det enda fler som kan delta!!

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 03/03/2005 :  23:04:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Ville tro at det var en fordel at hesten var så lav som mulig jeg... man skal jo tross alt hoppe opp og ned og rundtomkring, etter hva jeg har skjønt :) Men det har kanskje ikke noe å si om man er spretten? Jeg hadde sikkert ikke klart å komme opp på en shettis en gang ;)
Men bra at flere har mulighet til å være med da! Det er gøyalt å se på!

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 04/03/2005 :  14:01:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Ville tro at det var en fordel at hesten var så lav som mulig jeg... man skal jo tross alt hoppe opp og ned og rundtomkring, etter hva jeg har skjønt :) Men det har kanskje ikke noe å si om man er spretten? Jeg hadde sikkert ikke klart å komme opp på en shettis en gang ;)
Men bra at flere har mulighet til å være med da! Det er gøyalt å se på!

Opprinnelig postet av Anette&Ali&Aurello

Det er jo lov å bruke stigbøylen også da!! Jeg klarer ikke hoppe på i fart, eller hoppe på for den saks skyld.... Men jeg er da med for det!!

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

Cessa

Skrevet - 04/03/2005 :  17:01:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCessa  Svar med kopi av melding
Så bra!!!!

Vil så gjerne ri mounted games når jeg får hest igjen, og vil ha liten kaldblods el.l, så dette er jo perfekt!

Klem fra glad Cec

"Wherever man has left his footprints, from barbarism to civilization, my hoofprints are found beside them" Gå til toppen av siden

Czaronna

» VIP

Skrevet - 19/03/2005 :  00:43:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Så utrolig bra at grensa er satt til 1.53:D:D:D:D
Jeg har så lyst til å ri MG og hesten min er 1.50:D
Ble så sinnsykt glad når jeg så det:D:D WHEEEEEEEEE:D:P
Noen i Rogaland som er interressert i å danne lag??????????????????

*klemmer:)*
Gå til toppen av siden

Mounted_Games

» VIP

Skrevet - 30/03/2005 :  16:04:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Selvfølgelig lønner det seg å ha en mindre ponni i Mounted Games, men om man er lang eller ikke har noe annet og vil bare være med for moro, kan nå også hester opp til 1.53.
Men om noen er på utkikk etter noe å bruke til Mounted Games ville jeg anbefalt en stor toer ponni eller en liten ener.

Hilsen Helene
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.