hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Opal dressursadel?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Opal dressursadel?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 01/03/2005 :  13:52:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vet jeg har spurt om det tidligere men har ikke fått svar, altså: noen som har erfaring med denne sadelen?
"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Guro
» VIP

Skrevet - 01/03/2005 :  16:27:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Ja, jeg har..
Og jeg tror jeg har skrevet om dette et par ganger før også *klø seg i hodet* (prøve søkefunksjon)
Iallfall: I forhold til prisen syns jeg salen er finfin:)
Den er etter mine kriterier god å sitte i. Dypt sete, den har passelig med knestøtte. Ikke så mye som enkelte andre (navn og meg)..Men helt ok. Jeg sliter med et kne som kan bli vondt om jeg rir for lenge, og det har faktisk ikke skjedd meg i denne salen :) (Litt fordi det er en dressursal, men også litt fordi den støtter, men ikke vrir kneet slik enkelte saler med veldig mye knestøtte oppleves å gjøre av meg)
Forholdsvis rett i bommen, og muligens ikke sååå mye plass til høy manke som enkelte andre saler.

Alt i alt så liker jeg salen veldig godt, og den er ikke så himla dyr (typ 7000 ny tror jeg)

Jeg skal ikke uttale meg om hvor lenge den holder i forhold til dyrere saler...

Guro

Ps: sorry for et litt "dette er en grei sal" innlegg, uten altfor mange relevante ting å henge det på. Men min opplevelse er at setet på denne salen iallfall er gulle godt å sitte i :)
Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 01/03/2005 :  17:47:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Takk for svar Guro

Kontaktet nemlig Løwenborg og de fører jo Opal sadler, koster ca. syv og et halvt + tilpasning, shabrack, gjort osv osv.
Virket som en grei sal til min hest som ikke har så voldsomt høy manke.

"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

mint
» VIP

Skrevet - 02/03/2005 :  11:29:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Mener du at Løwenborg har begynt å ta ekstra betalt for tilpasning av ny sal?! Jeg har kjøpt av han tidligere, og da var tilpasning (alstå omstopping av den nye salen slik at den passer hesten perfekt) bakt inn i prisen på salen. Man kjøper jo en sal som skal passe hesten.. Men han tar nok betalt for å komme til deg, måle ryggen og legge saler på hesten din. Er det dette du mener med tilpasning? Skal kjøpe ny sal nå av Løwenborg, så jeg ble bare nyskjerrig.. Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 02/03/2005 :  16:04:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja det er betaling for at de skal komme ut til stallen og måle osv.

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.