hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - REX CHAMPO
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 REX CHAMPO
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Bol Prins

» VIP

Innlegg: 77

Skrevet - 05/02/2005 :  16:23:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei

Jeg prøver å etterlyse en hest ved Navn Rex Champo, han er en varmblods traver på ca 15 år tror jeg(?)
Han ble kasterert ganske seint, som 10-11 åring tror jeg.. så han har fortsatt hingste preget. Har dessverre ingen bilder av han, men han er mørk brun, nesten svart, men svart man og hale. ikke så veldig høy.

Han sto hos Peer Werner Vogel en stund, i 2001 om jeg ikke husker heelt feil.. Han hadde kjøpt han av ei jente som ikke var særlig erfaren. Han var ikke ordentlig innridd. Jeg trente han opp til å gjøre alt, han var veldig skvetten når han kom, men på slutten kunne jeg pakke han inn i presenninger osv.

Peer solgte han, fordi jeg ikke fikk lov av min kjære mor og kjøpe han, jeg har hørt at han har blitt solgt til odalen, men er ikke sikker!

Dere som vet noe om han MÅ kontakte meg, jeg savner han så inderlig, vi hadde et spesiellt bånd!


Blir glad for svar :D

LinnChasmine

Innlegg: 1

Skrevet - 05/12/2014 :  00:05:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!
Jeg leter etter historien til hesten jeg har som heter Rex Champo, også fant jeg dette innlegget som du har skrevet! (Ser at det ble postet i 2005)

Alt du har skrevet så langt synes jeg passer veldig godt til beskrivelsen av "min" Rex Champo!
Hans egentlige eier heter Ragnhild, og hun bor på et lite småbruk i Eidsvoll der Rex har stått i mange år før jeg fikk låne han med til Asker der han har stått i snart 2 år.. Jeg har ridd Rex siden han og eier flyttet til Eidsvoll i 2007-2008.. Ragnhild kjøpte han av Heidi Lima Johansen..

Rex er nå sprek godgutt på 25 år! Han er en rolig, trygg hest det er umulig å ikke bli glad i! Han er omskolert til så og si alt, og vi vet at han har gått trav noen år, lært western, sprang og dressur.
Selv om han er blitt en godt voksen gutt, er han fortsatt veldig glad i damer ;) Noe som høres riktig ut i forhold til sen kastrering..
Han er også lavere enn de fleste andre varmblodstravere, som skyldes at han stammer fra den Amerikanske varmblodsrasen og ikke den Franske(som er de vanligste).
Han er ikke så mørk som du skriver(i hvert fall ikke nå) Han er brun med litt rødt i og har en måne/stjerne i pannen. Bortsett fra fargen, så stemmer alt du har skrevet med min Rex.. Fargen kan jo også endre seg med tiden..

Om du vil se bilder, så har jeg mange på min facebook profil.
Hilsen Linn Chasmine Sæther :)
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2024 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.