hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Rideskule/instruktør på Voss??
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Rideleir/rideskole
 Rideskule/instruktør på Voss??
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

luren
» VIP

Skrevet - 30/01/2005 :  16:29:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!!Eg har lyst å læra dressur men eg vbeit ikkje om nokon som gjer da so då e spørsmåle mitt om nokon som veit om nokon rideskular eller instruktørara som underviser i dressur på Voss??

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 30/01/2005 :  17:40:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Har du egen hest, eller er du avhengig av å låne det også?

Jeg er vel egentlig lite kjent på Vestlandet, selv om jeg bor der. Og ennå mindre kjent på Voss.. Men om du har egen hest, og kjenner flere som er interessert i et opplegg, burde det jo finnes instruktører som var villige til å ta seg en helg i ny og ne (om vedkommende ikke har tid til å komme fast en dag i uka). Nå aner jeg også lite om nivå også, men det finnes jo flere dyktige instruktører i Bergensområdet (for en helg reiser de gjerne lengre også, dersom det er mange interesserte). Nå aner jeg lite om disse har tid til dette eller ikke, men hva med å høre? Kjenner du noen som kjenner noen osv, er ofte det en lur måte å komme i kontakt med noen på.

Ellers er ikke avstanden mot Bergen så lang.. Kanskje det kan være verdt å ta hesten på hengern en gang i blant, for å ta seg en treningsøkt? Om dette er noe du har anledning til da.. Og om du har hest

Om du ikke har hest, kan du kanskje dra på weekendkurs. Mulig det finnes gode alternativ for dette på Vestlandet, ellers vil du jo uten hest være ganske så fleksibel når det gjelder å reise litt. På Østlandet finnes det iallfall flere rideskoler som arrangerer weekendkurs med jevne mellomrom, som også er ok for voksene og for deg som kan litt mer (evnt ikke kan så mye..). Det kan være et alternativ..

Men. Som sagt. Jeg er heller ikke kjent i Voss. Kanskje det finnes et tilbud der allerede også, men det vet jeg desverre ikke noe om..

dressurblogg.no
Redigert av - spoff den 30/01/2005 17:44:54 Gå til toppen av siden

luren
» VIP

Skrevet - 30/01/2005 :  18:07:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nei eg harkje eigen hest:( Mn mn eg får sjå om eg kjem mg på eit kurs ein elle anna plass:D Takk fø svare forresten:D
Redigert av - luren den 30/01/2005 18:08:40 Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 02/02/2005 :  22:31:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Det er ikke mulig å få til et opplegg med Voss Jordbruksskole da?

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

luren
» VIP

Skrevet - 03/02/2005 :  21:34:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Da kan jo v..Harkje tenkt på da:D Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 03/02/2005 :  22:19:07  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Ellers er det da noen som driver med turistriding om sommeren. Aner dog ikke om de gir (dressur-)timer.
Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 1.14 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.