hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Stall Bergan - Grorud Gård
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Rideleir/rideskole
 Stall Bergan - Grorud Gård
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

beno

Skrevet - 28/01/2005 :  08:25:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei har noen av dere erfaringer fra noen av disse to rideleirene hadde det vært kjempefint å høre fra dere. Hvordan er opplegget, er det bra hester, hyggelige mennesker, orden på ting osv. Eller har dere andre anbefalinger ?
Mvh. Beno

*Jane*

Norway

Skrevet - 28/01/2005 :  21:15:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har vært på rideleir på Grorud Gård 9 ganger. Både sommer, høst og vinter. Jeg har veldig bra erfaringer med det stedet. Et fint og koselig sted. Eiern, de som jobber der og ridelærere er alltid koselige. Også alle de andre leirdeltakerne. Innkvarteringa er i hovedhuset på 6 forskjellige rom. Det er rundt 24 personer der per uke. Maten er god. De har endel hester. For det meste sportsponnier og danske varmblodser. Det er ulike ehster med helt forskjellig erfaringer. hester for de fleste. Opplegget er sånn at du rir en gang på banen og en gang på tur hver dag + en time med teori. Mandag, tirsdag og torsdag er det dressur på banen, mens på onsdag og fredag er det sprang. jeg ville ikke si at det er sånn veldig høyt nivå på ridningen, så hvis du er ganske erfaren og er ute etter å lære mer, er dette kanksje ikke det beste.
Jeg anbefaler denne rideleiren. De har masse forskjellige rideleirer året rundt. Hvis det er no mer du lurer på om grorud kan du skrive i gjesteboka mi eller no....
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.21 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.