hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hesteliv. På tv søndager :D
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Hesteliv. På tv søndager :D
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Ixnay

» VIP

Norway

Skrevet - 24/01/2005 :  14:00:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIxnay  Svar med kopi av melding
Jippi, nå har vi endelig fått noe vi ønsker oss! Tv2 skal begynne å sende en serie som heter hesteliv på søndager.. Sånn jeg forstod ut fra skal det handle om hest i ulike sammenhgener..
Får bare håpe at det er bra da!

Begynner på tv2 Søndag kl. 20.00

Hentet fra tv2.no:

20:00 Hesteliv - Premiere! - Episode: 1 av 3
Prinsessen møter blant annet den verdenskjente hestehviskeren Monty Roberts, og prøver seg som demonstrant under øvelser med Oslo-politiets rytterkorps.

"Hva du enn sysler med i livet, gjør ditt beste, men glem ikke at uerstattelig er ingen"
Redigert av - Ixnay den 24/01/2005 14:03:36

Guro
» VIP

Skrevet - 24/01/2005 :  14:40:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Vet ikke hva som går av TV-kanalene for tiden, iom at det har dukket opp flere hesteprogrammer i det siste
Men jeg klager ikke, og har merket det av på mobilen slik at den piper litt i forkant så jeg kan få med meg firbente ting på TV
(har ikke video så det er bare å få det med seg når det går!!)

Guro
Gå til toppen av siden

Charoline

» VIP

Skrevet - 24/01/2005 :  15:34:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg gleder meg i alle fall KJEMPEMYE til dette nye programmet begynner! Det skal bli kjempespennende, for er det noe norges tv kanaler trenger så er det mer hest! Hestesport er i alle fall digg Samme med slike program som begynner nå
Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 24/01/2005 :  17:30:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Gleder meg også, skal bli artig :) Flott at tv-folka har begynt å fokusere litt på hester også =D Gå til toppen av siden

Oxhovd Victoria=o)

» VIP

Norway

Skrevet - 24/01/2005 :  19:29:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideOxhovd Victoria=o)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOxhovd Victoria=o)  Svar med kopi av melding
Å?? e der komt eit nytt program? ej he vert vekke i helga der det berre he vert NRK1

Kjeme det i reprise?? noken som veit?

Ann Lajla

www.annlajlabrungot.piczo.com :)

Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 24/01/2005 :  22:12:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Det begynner ikke før på førstkommende søndag, så du har ikke gått glipp av noe ;) Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 25/01/2005 :  16:55:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Jøss! Glimrende :)
Jeg er med i et TV-Panel for TNS-Gallup, så jeg må logge meg inn hver gang jeg ser på TV og kan også stemme på hvilke programmer jeg liker :) Så da blir det nok toppkarakter for TV2 søndag kl 20.00!
Gleder meg :)

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 25/01/2005 :  19:29:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
det blir bra med hest på tv....
Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 28/01/2005 :  08:36:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Når det først kom et program om hest, måtte det jo slaktes av journalister:
http://www.dagbladet.no/kultur/2005/01/28/421673.html
Nå gleder jeg meg i hvertfall til å se det, så jeg kan se om jeg er enig.
Gå til toppen av siden

SuperJumJum

Skrevet - 28/01/2005 :  10:28:23  Vis profil  Svar med kopi av melding

Jeg så også den slakten. Håper ikke det stemmer. Men må si jeg ikke helt forstod hva det var anmelderen mente var så galt med programmet.
Uansett, synes det er tåpelig å sette en som ikke har peiling på hest eller interesse for det til å anmelde et hesteprogram.....

Jeg er glad bare for å få se hester på TV jeg
Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 30/01/2005 :  20:34:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Nå, hva syntes vi?
Selv syntes jeg det var helt greit. Ikke superflott, men jeg syntes den eneren programmet fikk i dagbladet var helt på trynet.. Beviser bare at folk som ikke har peil på hest ikke burde vurdere slike programmer. Jeg syntes det var mye åpenlyse ting der for oss som har holdt på med hest litt, men det er absolutt bra at vi får slike programmer på tv'en :)
Eneste jeg syntes var unødvendig var den kommentaren til Monty Roberts på slutten om at Märtha var så fantastisk flink og måtte ha gode hestekunnskaper. Det virka på meg litt påtatt.

Andre synspunkter?
Gå til toppen av siden

Ixnay

» VIP

Norway

Skrevet - 30/01/2005 :  20:43:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIxnay  Svar med kopi av melding
Likte programmet jeg, og er enig i at denne kritikken ikke var særlig dekkende :S
Synes det er trist at de har så lite tid på seg, for da blir det litt overfladisk på en måte. Ikke så flink til å forklare jeg, noen som skjønner hva jeg mener her?
Også enig i at en del var åpenlyst.

Håper de norske kanalene vil satse litt mer på hesteprogrammer fremover. Gøy å se hest på tv :D

"Hva du enn sysler med i livet, gjør ditt beste, men glem ikke at uerstattelig er ingen"
Redigert av - Ixnay den 30/01/2005 20:45:01 Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 30/01/2005 :  21:54:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Synes programmet var såpass bra at jeg kommer til å se de neste programmene også.

Men hva var det med at hoppen som Monty Roberts brukte var utemt?
Vet ikke om det var bare meg som så syner, men synes tydelig det så ut som en hest med muskler etter arbeid under rytter/ bakkearbeid......

"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 30/01/2005 :  22:19:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Koslig program det, syntes selv Märtha er litt irriterende, så hadde ikke hatt noe i mot at noen andre var programleder. Delen med Monty Roberts var interessant og å kjøre firspann ser kjekt ut :)

Syntes også den hoppa ikke så særlig utemt ut, hun var jo voksen hun og vi har vel ikke akkurat villhester her i Europa. Men men, det får så vær.

Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 30/01/2005 :  22:32:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Den hoppa var jammen ikke mye "utemt". Det kommer selvsagt ann på hva man legger i ordet utemt, men...

Men programmet var ellers ok...:)

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

jalla

Skrevet - 30/01/2005 :  22:53:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Synes det var et fint program, men vært fint dersom det kunne vært litt mere utfyllende. Men det er kanskje vanskelig når man kun har 30 min.

Men uansett kommer jeg til å se på resten av serien også!
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.