hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Fjordane til høsten?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Jobb/utdanning
 Fjordane til høsten?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 22

Mona_Wendy

» VIP

Skrevet - 15/06/2005 :  21:34:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
får vi lov å starte altså? blir kjempegla hvis jeg kan ta grønt kort=) *gledeseg*

det eneste som får humøret mitt til å synke er at jeg ahr muntlig eksamen i morgen, og jeg forstår ikke det politiske systemet i england...gruer meg sykt....
Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 15/06/2005 :  22:29:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Jeg skulle også gjerne hatt grønt kort, så det hadde vært kjempefint om det gikk an å ta det på folkehøgskole.

Å, politiske systemet i England! Blair i skapet med prestene (in the cabinet with the ministers)! Hehe, en venninne av meg tok en grundig gjennomgang av nettopp det her om dagen. ;)

Gå til toppen av siden

Mona_Wendy

» VIP

Skrevet - 15/06/2005 :  22:58:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
har endelig begynt å skjønne det nå, men håper jo at jeg trekker et litt mer kulturelt emne da...politikk er så utrolig kjedelig å lære seg... Gå til toppen av siden

lienka
» VIP

Skrevet - 15/06/2005 :  23:42:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Regner med at det blir mulig å få tatt grønt kort i løp av året - det blir vanligvis arrangert kurs o.l. en gang i året her. Og som Marte nevnte blir det kanskje oftere til høsten når klubben skal arrangere flere distriktsstevner.. Elevene får lov til å starte stevner, og både første- og andreklassingene arrangerer stevner i løpet av folkehøgskoleåret.

Weingi: Lykke til på eksamen!! Glad jeg er ferdig :)

Gå til toppen av siden

grannemann

» VIP

Skrevet - 16/06/2005 :  23:02:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Til lhn:

Det er jo sirkus rom på skolen, hvor både hest og kunst elever kan bruke som treningsrom, men er jo ikke no vekter eller sykler eller no sånt der da.
Men i Eid sentrum er det jo trenings-studio, med spinning, aerobic, styrkerom osv

The earlier you get up in the morning the more hours you have to enjoy!
Redigert av - grannemann den 16/06/2005 23:02:52 Gå til toppen av siden

Mona_Wendy

» VIP

Skrevet - 19/06/2005 :  14:38:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
wee. fikk 4 på eksamen...ikke kjempebra, men er fornøyd...trakk et tema jeg ikke hadde peiling på...

vet vi får brev om det, men hva er det egentlig vi skal ha med oss opp der? klær er jo en selvfølge, men av andre ting?
Gå til toppen av siden

lienka
» VIP

Skrevet - 19/06/2005 :  15:19:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg fikk brev i går om at vi må ha med oss fullt sengesett (dyne, pute, laken, dynetrekk, putetrekk..), ridebukse, ridehjelm, sikkerhetsvest, støvler/sko med hel og evt. "kokeutstyr" (er kokeplate på paviljongen). Skulle få mer informasjon i begynnelsen av august.. Gå til toppen av siden

Mari86

Skrevet - 19/06/2005 :  15:51:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
grynt, har aldri brukt sikkerhetsvest i hele mitt liv og er ikke død ennå.. Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 19/06/2005 :  16:30:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Sikkerhetsvest ja, brukte bare sikkerhetsvesten min når det var påbudt å ri sprang med vest på senteret, har ikke brukt den på over et år. Fant den nederst og bakest i hyllen på salrommet sammen med en død mus og noen gamle skitne dekken :P Den må nok spyles godt med hageslangen før jeg tar den på meg igjen, hehe. Termodressen er også litt misbrukt, så den må også ha en god dusj før den får komme inn i bilen vår, hehe. Bør man ha med andre ting (hesteting) enn det som står, altså ting som kan være nyttige selv for de som ikke tar med egen hest oppover?

Lurer litt på om jeg skal ta med sykkelen også. Den gode gamle stygge sykkelen med rustent gir og 18% bremser.

Gå til toppen av siden

lienka
» VIP

Skrevet - 19/06/2005 :  18:54:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Sykkel er alltid greit å ha, det blir så mye lettere å komme seg rundt da :) Og masse varme, vanntette klær - vestlandet er ikke akkurat kjent for fint vær :P

Hva slags hesteting tenkte du på Eva?
Gå til toppen av siden

lhn

» VIP

Skrevet - 19/06/2005 :  21:56:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
?
Lurer litt på om jeg skal ta med sykkelen også. Den gode gamle stygge sykkelen med rustent gir og 18% bremser.
Opprinnelig postet av MissEva

Sykkelen skal vi få fikset
Gå til toppen av siden

Mona_Wendy

» VIP

Skrevet - 20/06/2005 :  00:17:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
bor på vestlandet jeg, og vintrene her er nesten ikke til å holde ut...er en frysepinne med andre ord=) varmedressen er helt fantastisk på vinteren, min beste venn, hehe...

ang. sikkerhetsvest så har jeg aldri brukt en i mitt liv...bare prøvd en, det var mildt sagt j******.....jaja, man blir vel vandt med det og...*må til Racing og shoppe en dag* kommer til å bli helt blakk på dette her året=)

Gå til toppen av siden

Mari86

Skrevet - 20/06/2005 :  11:31:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
det er vel påbudt med sikkerhetsvest fordi skolen har ansvar for oss. prøvd en sikkerhetsvest en gang, ikke videre behagelig, men man får vel en finfin holdning etterhvert:) noen som vet hvor mye en sånn dings koster? Gå til toppen av siden

lienka
» VIP

Skrevet - 20/06/2005 :  11:39:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tror kanskje at jeg betalte ca 1200 kr for min? Kan det stemme? Gå til toppen av siden

pacasa

» VIP

Skrevet - 20/06/2005 :  13:20:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressepacasa  Svar med kopi av melding
Datt av en sprangtime, rett på ryggen og bakhodet. Da var sikkerhetsvest godt å ha.. dessuten må dere ha sikkerthetsvest når dere rir på tur, uansett om det er på skolehester eller privathester..og en refleksvest der det står et nummer på, så om dere gjør noe galt, så kan dere spores opp.. hehehe... Gå til toppen av siden
Side: av 22 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 1.12 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.