hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Fjordane til høsten?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Jobb/utdanning
 Fjordane til høsten?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 22

tirel

Skrevet - 10/01/2005 :  16:52:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei hei!

Noen som har tenkt seg på Fjordane folkehøgskule til høsten?

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 10/01/2005 :  17:46:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Vil anbefale deg å ta en titt på disse debattene:
http://www.hestemarked.no/mix/topic.asp?TOPIC_ID=2617
http://www.hestemarked.no/mix/topic.asp?TOPIC_ID=4194
Har ikke lest grundig igjennom, men tror det er nevnt noen som skal gå der.
Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 10/01/2005 :  20:35:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
er en tråd om dette før ;) Selv hadde jeg tenkt meg til Fjordane neste år. Minner meg på at jeg får begynne på søknaden snart gjerne..
Gå til toppen av siden

lhn

» VIP

Skrevet - 10/01/2005 :  23:43:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har alt sendt søknad.....Opptaket begynner 1.februar tror jeg... Gå til toppen av siden

Mona_Wendy

» VIP

Skrevet - 11/01/2005 :  13:34:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg skal sende søknad om en ukes tid... Gå til toppen av siden

lienka
» VIP

Skrevet - 11/01/2005 :  20:42:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
Så heldige dokke e! :) Eg har og lyst på Fjordane, men det blir kanskje litt rart sia eg allerede bur på eid.. Lurer på å søke likevel - vil jo ha mest mulig ut av året og Fjordane e tross alt kjent for å ha den beste hestelinja. Dokke som skal kan iallfall glede dokke - lærarane e ekstremt flinke og nesten alle faga e knytta til hest. :)

Noken som skal ha med seg egen hest?
Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 11/01/2005 :  22:36:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
jeg skal sende søknad om en ukes tid...

ja, må vente på terminkarakterene, så jeg har ihvertfall noe å legge som vedlegg :P

Jeg skal sannsynligvis ikke ha egen hest med på fhs, tror eieren til forhesten min vil ha ham tilbake til da. Blir uansett kjekt å ri andre hester; har ridd samme ponni i tre år og er egentlig litt stor til ponni, hehe. Hadde vert kjekt å stelt en hest der borte så jeg har en å pusle med, men får nesten først se om jeg kommer inn! :D

Gå til toppen av siden

Mona_Wendy

» VIP

Skrevet - 12/01/2005 :  10:58:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg skal heller ikke ha med hest...har mer lyst å prøve noe nytt, hehe...fjordinger er jo så kule, og jeg har aldri ridd en skikkelig GOD fjording noengang...

men; er det vanskelig å komme inn? jeg er så nervøs, for jeg har virkelig lyst å gå på fjordane...
Gå til toppen av siden

lienka
» VIP

Skrevet - 12/01/2005 :  14:11:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
er det vanskelig å komme inn? jeg er så nervøs, for jeg har virkelig lyst å gå på fjordane...

Skulen bruker iallfall ikkje å ha noke problem med for få søkera til hestelinja, men viss du søker ganske tidlig kjem du sikkert inn.. :) Opptaket begynner no iallfall ikkje før 1. februar, så vi får berre krysse fingrane (og søke :) ) fram til det.

Eg har bestemt meg for å søke sjøl om eg bur så nært skulen allerede, det blir vel uansett et heilt eige miljø på skulen. Synes det virka som den desidert beste hestelinja så eg håpa virkelig at eg kjem inn...

Eg har heller ingen praksis da, har berre hjulpe til i stallen og sånt. Kjem til å legge med terminkarakterane mine, men trur ikkje eg har noke anna eg kan legge ved.. Forslag?
Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 12/01/2005 :  18:35:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Samme som deg, lienka, har bare hjulpet til i staller. Tenker å legge ved et ekstra ark om hvorfor jeg vil søke der og hva jeg vil i fremtida og hva slags erfaring jeg har fra før, siden jeg ikke har noen jobber å skryte av :D Også karakterene da. Men hjelper nok lite med 6er i reiselivskunnskap når det er hestelinje jeg skal gå på, hehe :P
Gå til toppen av siden

Mona_Wendy

» VIP

Skrevet - 13/01/2005 :  09:36:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Også karakterene da. Men hjelper nok lite med 6er i reiselivskunnskap når det er hestelinje jeg skal gå på, hehe :P

Opprinnelig postet av MissEva

nei, jeg tenkte på det...5 i engelsk er liksom ikke det jeg trenger:-) hvis de ser på gymkarakterene da sliter jeg litt...kansje jeg skal legge ved et ark der jeg forteller hvor gjerne jeg vil komme i form og at det er en av grunnene til at jeg søker! hehehe
Gå til toppen av siden

lienka
» VIP

Skrevet - 13/01/2005 :  22:27:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hehe.. Kjenner meg igjen der. Gym e nok ikkje mitt sterkaste fag heller, nei.. :D Gå til toppen av siden

lhn

» VIP

Skrevet - 15/01/2005 :  13:54:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hehe...Jeg trur jeg leverte tidenes dårligste skolesøknad....
Skrev noen få linjer om hvorfor jeg ville begynne der, fylte ut det som trengtes på søknadskjemaet..og la ved alt jeg hadde av årsbeviser for de årene jeg gikk på skole..og det har blitt noen år siden nå....

Dere som venter på terminkarakterer...Bare send søknad nå dere, og si at dere ettersender de karakterene dere ikke har fått enda...
Gå til toppen av siden

lienka
» VIP

Skrevet - 24/01/2005 :  16:24:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Sender Fjordane ut noken bekreftelse på at dei har mottatt søknaden? Har ikkje fått noken enda og begynner å bli litt smånervøs.. ;) Gå til toppen av siden

lhn

» VIP

Skrevet - 24/01/2005 :  21:40:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg fikk ihvertfall en bekreftelse. Men vet det er flere som ikke har fått.....Mon tro om det er et godt eller dårlig tegn for meg... Gå til toppen av siden

lhn

» VIP

Skrevet - 24/01/2005 :  21:41:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg fikk ihvertfall en bekreftelse. Men vet det er flere som ikke har fått.....Mon tro om det er et godt eller dårlig tegn for meg... Gå til toppen av siden
Side: av 22 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 2.95 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.