hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Politistallen i arbeidsuka
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Politistallen i arbeidsuka
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Inga&Sleipner

Norway

Skrevet - 08/01/2005 :  18:04:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseInga&Sleipner  Svar med kopi av melding
Heysann!

Fikk den gledelige nyheten om at jeg kom inn på politistallen i arbeidsuka for noen dager siden!!

Og da lurer jeg på om noen kan fortelle meg litt om politistallen!?! Har nesten aldri vært der, så jeg vet lite!
Noen som har vært der/jobbet der eller lignende som vil dele tips og erfaringer med meg??

Klem fra Inga

Black Baily <3

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 09/01/2005 :  21:26:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Jeg jobba der når jeg gikk i 9. og det er nå *tenke* fire år siden ellerså? Jobba der med ei venninne. Vi fikk "ansvar" for to hester hver, som vi møkka for og pussa hver dag når vi kom. Ellers var vi der en tid når halvparten av hestene stod på beite, så vi malte masse bokser. Vi var også med på trening av hestene ute på den gressplenen foran festningen. Der løp vi med bannere og galopperende hester etter oss, og lekte demonstranter. Vi fikk ri én gang, den siste dagen ellerno, og da susa vi bare rundt i ridehuset som var glovarmt og skikkelig støvete. Var ikke noe store greier. Vi var også med på å slippe ut den ene hesten på sommerbeite, men det er vel noe uaktuelt nå. Det jeg husker best derfra var at hestene var ekstremt høye (jeg var nok litt mindre enn jeg er nå og da så), så jeg måtte bygge opp en sagflishaug for å få pussa den ene hesten "min" på ryggen =P Vi måtte også ut å møkke paddocene den ene dagen, det var skikkelig drittjobb :P

Tror også vi var med på middagsfôringene, om jeg ikke husker helt feil. Når jeg tenker tilbake på det, skjønner jeg ikke helt hva vi gjorde hele dagen der, men vi må ha gjort noe som fikk tiden til å gå. Begynner å bli en stund siden jeg var der nå så.

Husker ikke om vi salte på hestene, men husker at hver gang de skulle ut av boksen måtte vi ta hovene rett uttafor boksen så de fikk mindre å feie, ganske smart egentlig, men slitsomt i det lange løp, å gjøre hver gang du skal ut av boksen.

Det er iaffal det jeg husker fra da jeg var der for mange år siden :) Håper du får en flott uke, må få høre hvordan du har det underveis da (=
Gå til toppen av siden

Inga&Sleipner

Norway

Skrevet - 17/01/2005 :  19:25:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseInga&Sleipner  Svar med kopi av melding
Hehe... Har hørt at det er en god del "drittjobbing" der ja!:) Men jeg gleder meg utrolig mye uansett jeg da!;) Er vant til min lille, tjukke, treige islending, så det blir helt klart en stor forandring og en stor utfordring. Skal dit i uke 9!:D
Black Baily <3 Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 17/01/2005 :  19:35:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Der løp vi med bannere og galopperende hester etter oss, og lekte demonstranter.

Haha, det høres meget komisk ut. :P

Gå til toppen av siden

Inga&Sleipner

Norway

Skrevet - 21/01/2005 :  19:24:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseInga&Sleipner  Svar med kopi av melding
Fikk sånn ark der der det sto hva vi skulle gjøre!!:) Høres ut som blodslit fra klokken 0800 til 1400 hver dag.... Med tanke på at jeg kommer til å bo rundt en time unna blir det ikke akkurat seine morgener!:)
Black Baily <3 Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.