hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Tre-/plaststigbøyler
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Tre-/plaststigbøyler
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Ullsokken

Norway

Skrevet - 03/01/2005 :  18:14:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
..Noen som bruker slike?
Jeg innbiller meg at disse er veldig lette (stigbøyler skal jo vanligvis være litt tunge og stødige)?

Raving madness suits me fine

Opal

» VIP

Skrevet - 03/01/2005 :  21:06:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Bruker IKKE plast/tre-stigbøyler nettopp fordi de er så lette. Synes det er greiere med metall når man evt mister foten ut av bøylen. Da vet man hvor man finner bøylen igjen.... Plast/Trebøyler synes å ha en evne til å få tyngdekraften til å opphøre...(flagre flagre...) Gå til toppen av siden

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 03/01/2005 :  21:37:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
Jeg rir western, og der har vi stigbøyler i aluminium, tre, lærkledd tre eller plast samt stigbøyler helt i plast. Helt fin tyngde på dem enten de er i tre eller plast...

Mvh Line.

Mark Rashid: "There is almost always a big difference between what is perceived and what is real."

Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 04/01/2005 :  22:16:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
quote:
Jeg rir western, og der har vi stigbøyler i aluminium, tre, lærkledd tre eller plast samt stigbøyler helt i plast. Helt fin tyngde på dem enten de er i tre eller plast...

Mvh Line.

Originally posted by Cowgirlchris

For tiden bruker jeg også westernsal. Jeg har lærkledde plast(?)stigbøyler. Westernstigbøylene og stigbøyleremmene er jo (mye) grovere enn tilsvarende på f.eks. en allroundsal. På en allroundsal blir det mer "vinglete" (dårlig uttrykk).

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

jalla

Skrevet - 04/01/2005 :  22:49:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Bruker de ikke jeg, men kjenner mange som bruker de for at de ikke skal fryse så på beina når de rir nå vinterhalvåret.. Prøvd dem en gang, og det funker faktisk veldig bra!

Kunne egentlig tenkt meg sånne jeg...
Gå til toppen av siden

Molly

» VIP

Skrevet - 06/01/2005 :  22:51:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har plastikk stigbøyler fra Hooks og er veldig fornøyd med de! Blir ikke SÅ kald på vinteren.....
Bare si det du sku´

Spring Sprang Snubbla Og Datt
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.