hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Rideleir/weekendkurs for voksne igjen
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Rideleir/rideskole
 Rideleir/weekendkurs for voksne igjen
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 05/01/2005 :  21:57:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Når jeg var der satset dog Lefdals for fult på sprang, og jeg tror vi hadde 2 eller 3 dressurtimer på hele leiren. Ikke morsomt dersom man helst vil ri dressur ;-) Gå til toppen av siden

Ixnay

» VIP

Norway

Skrevet - 05/01/2005 :  22:04:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIxnay  Svar med kopi av melding
Hmm ja foretrekker dressur. På oversikten over helgen står det 1. dag dressur, bakkearbeid. 2. dag en økt hvor det kun står riding og en økdt hvor det står sprang. + siste dagen er det sprang stevne.
Lurer på hva det er den som det ikke står noe på.
Noen som vet om noen rideskoler som har weekendkurs men som satser mest på dressur da?

"Hva du enn sysler med i livet, gjør ditt beste, men glem ikke at uerstattelig er ingen" Gå til toppen av siden

i n a

» VIP

Norway

Skrevet - 06/01/2005 :  00:14:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidei n a  Svar med kopi av melding
På Lefdals er det dressur på lørdagen der det står ridning, det er ikke to sprangtimer samme dag!

Det kommer litt an på hvilken ridelærer som har weekendkurset på Lefdals om det satses på sprang eller dressur. Dette går det jo an til å ringe å spørre om. Nina Hirsch er iallefall veldig flink, hun er dressur-rytter.

Det er også voksne på weekendkursene som ikke er spesielle voksen weekendkurs! Det er endel større ungdom som pleier å være på Lefdals på weekendkurs og rideleir, ringer man til kontoret å hører når de på samme alder er der er det jo greier til å få det til å klaffe!

Ellers kan det kanskje være en ide å melde seg inn i Klubb Lefdals på deres egen hjemmeside og finne flere weekendkurs deltagere på samme alder i diskusjonsforumet der!
Gå til toppen av siden

Ixnay

» VIP

Norway

Skrevet - 06/01/2005 :  11:39:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIxnay  Svar med kopi av melding
Ina: takk skal du ha for svar :D
Melde meg inn i klubb lefdals skal jeg ta å gjøre..

"Hva du enn sysler med i livet, gjør ditt beste, men glem ikke at uerstattelig er ingen" Gå til toppen av siden

Chili

» VIP

Skrevet - 13/01/2005 :  16:33:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Grorud Gård har weekendkurs som er bare for voksne. Der kan man også reservere en helg hvis man er en litt større gruppe (fra 10 personer).
Gå til toppen av siden

Opal

» VIP

Skrevet - 14/01/2005 :  21:50:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
På Skauen er det ofte voksne på kurs, spesielt de kursene Per & Helene holder selv. Står vel oversikt på hjemmesiden til Skauen etter hvert som det blir klart. Dette er jo også primært dressurkurs så det skulle vel passe eller hur?

Opprinnelig postet av Opal

Men har de slike kurs som sommerkurs? Jeg har aldri vært på noen form for ridekurs på Skauen, men har hørt at man uten egen hest aldri får ri for Per (det hender visst at man kan være heldig å få ri for Helene). Om dette er tilfelle vet jeg ikke, men jeg ville nå ha hatt det som ønske om jeg skulle tatt turen. Ofte er de også mange på timene når man rir rideskolehest, og det synes jeg kanskje også blir litt meningsløst. Vet du noe mer om dette? Mulig disse kursene som er mer satt opp som treningsleir også er bedre tilpasset også for de som låner hest.

Opprinnelig postet av spoff

Sjekket opp og både Per og Helene instruerer selv "på ånkli" på kursene de holder. Koster jo litt mere enn ellers, men heller det....
Det er ikke noe krav om egen hest.
Er man genuint dressur interessert kan jeg ikke tenke meg noe bedre sted å dra!
Gå til toppen av siden

i n a

» VIP

Norway

Skrevet - 17/01/2005 :  21:05:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidei n a  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Grorud Gård har weekendkurs som er bare for voksne. Der kan man også reservere en helg hvis man er en litt større gruppe (fra 10 personer).

Det finnes flere weekendkurs man kan reservere en helg når man er en gruppe på 10 og oppover. Man kan iallefall det på Lefdals Rideskole også. Ville ikke tro at det var noe problem på Marits Rideskole og Stall K. Det er sikkert flere weekendkurs steder som også ordner dette!
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.