hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Vgs. i nærheten av Hedemark
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Jobb/utdanning
 Vgs. i nærheten av Hedemark
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway
Innlegg: 756

Skrevet - 28/12/2004 :  18:34:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Hei!
Er det noen som vet om noen gode vgs.i nærheten av hedemark med hestelinje?
Har veldig lyst til å kombinere hest og skole i fremtiden. =)
Hadde tenkt meg på islandshestlinja på ntg på Lillehammer, men den ble jo nedlagt seff....
Har god tid på meg, går fortsatt i 9.kl, men har lyst til å tenke framover.. Litt morsomt å undersøke og.

mhv Ane

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them

spoff

» VIP

Norway
Innlegg: 3639

Skrevet - 28/12/2004 :  19:13:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Jeg har egentlig ikke så stor oversikt på området, men Valle på Lena eller Hvam som ligger i Akershus er kanskje interessant? Jeg vil anbefale deg å ta kontakt med rådgiver på skolen du går på nå, om du ikke får noen flere svar her. Uannsett bør du sjekke "dobbelt opp".
dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway
Innlegg: 4435

Skrevet - 28/12/2004 :  19:24:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Storsteigen(?) er i Alvdalsområdet, og det er jo i Hedmark. Valle er langt fra Hedmark. I tillegg finnes det sikkert noen i Sør-Trøndelag. :-) Gå til toppen av siden

jalla

Innlegg: 635

Skrevet - 28/12/2004 :  21:59:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Valle er ikke så veldig langt fra Hedmark. Det er bare "rett over elva"!

Jeg ble ferdig på hestelinja på Valle nå i vår, og jeg trivdes veldig godt der! All hesteundervisninga fikk vi på Starum www.nhest.no og der var vi innom det allermeste innen ridning (sprang, dressur, feltritt, voltige), kjøring (presisjon, maraton, landeveiskjøring, dressur, trav), håndtering, fòring, avl, sjukdommer, lasting på/av henger, tilpassing av utstyr, ja, det meste!

Du kan sende meg en mail dersom det er noe du lurer på. tullmus@hotmail.com

Monica
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway
Innlegg: 4435

Skrevet - 28/12/2004 :  22:02:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
...Over Mjøsa, mener du vel ;-) Gå til toppen av siden

jalla

Innlegg: 635

Skrevet - 28/12/2004 :  22:07:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det var et lokalt uttrykk fra mjøsområdet! ;) Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway
Innlegg: 756

Skrevet - 31/12/2004 :  15:37:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Høres kjempebra ut!!
Visste ikke at det var en så stort utvalg her omkring..Vi bor jo ikke i det mest sentrale området.. =P hehe
Skal høre med rådgiver på skolen. Det er drømmen det, å drive med hest fremover.


The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway
Innlegg: 1667

Skrevet - 01/01/2005 :  15:17:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
storsteigen videregående er jo skole med både hest og vanlig skole. =)
kan få studiekompetanse oxo.....
ligger jo i hedmark...
bra skole =)

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.