hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Ridehjelm
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Ridehjelm
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

meg_selv2
» VIP

Skrevet - 28/12/2004 :  17:10:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har fått en gpa-ridehjelm av en jeg kjenner.
Men.. den er litt liten.. bare litt..
Jeg får den fint på, men etter jeg har hatt den på en stund så gjør det veldig vondt i pannen min fortdi den er litt stram(liten).

Jeg har nå hatt den i et halvt år.
Er det noe jeg kan gjøre for å få den til å bli litt større?
Trenger ikke å utvide mye, men bare litt..

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 28/12/2004 :  21:21:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Jeg har ingen erfaring med GPA, men husker fra Championshjelmenes tid at disse gjerne utvidet seg etter litt bruk. Etterhvert endte jeg opp med å kjøpe en størrelse mindre enn den jeg synes passet best i butikken (de som passet i butikken ble jo alltid for store etterhvert), og så passet denne hjelmen fint etter 5-10 gangers bruk. Hvis du allerede har brukt hjelmen din regelmessig i 1/2 år er jeg redd den kanskje ikke vil utvide seg mer. Vet heller ikke hvordan GPAhjelmene er med tanke på at de former seg eller utvider seg etter bruk.
dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 28/12/2004 :  21:43:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
GPA hjelmene skal vel egentlig forme seg etter den som bruker den, så det var rart den ikke passer. Kan også være at formen på hjelmen er feil for ditt hode, ikke størrelsen. Mine hjelmer strammer også i pannen, fordi passformen er ganske dårlig. Hvis jeg dytter den ned i øynene, sitter den bedre, men så må jeg gå rundt med nesa i sky også, hehe.
Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 29/12/2004 :  14:38:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Hvis det er for eller skumgummi inne i hjelmen, så kan du ta ut litt av det. Det gorde jeg med hjelmen min, og den sitter perfekt! =)
Tok ikke ut mye, men litt her og litt der..

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.14 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.