hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Fritid i stallen??
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Junior
 Juniorsnakk
 Fritid i stallen??
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

ChristinaOgGampene
» VIP

Norway

Skrevet - 21/12/2004 :  18:17:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hey=)

jeg lurte på hva dere driver med i stallen når dere har "fritid"
altså etter alt stallarbeidet er ferdig??

Vi i "olsenbanden" (meg, liv_k og olin) driver og lager sanger, danser, og turner litt i boksene (når det seff er ingen hester der), og sitter og lager en familie av poteter

Det er vanskelig å være kvinne - en skal tenke som en mann, se ut som en ung pike og arbeide som en hest...:P

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 21/12/2004 :  18:31:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Hehe, potetfamilie ja, hehe :)

Snakker en god del med andre i stallen, rydder litt eller tar en tur til butikken eller no. Blir en del daffing rundt omkring mens hesten står ute og jeg er ferdig med for og møkking, men vel hesten skal få stå ute lenger. Tar også av og til å rir andre sine hester hvis de har dårlig tid.

Gå til toppen av siden

Surfinbird

» VIP

Skrevet - 03/01/2005 :  00:01:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Haha! Jaa, vi gjør masse intressant i stallen på fritida chRistyy! ;) Morro vi har deet! =) Anbefaler mange slike tips til alle som kjeder seg når hestene står ute og all stallarbeidet er gjort! ;) Gå til toppen av siden

Olin&Bella

» VIP

Skrevet - 12/01/2005 :  20:55:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
halloooo??? er det ingen her som har fritid i stallen? det er jo bare supergøy å finne på masse rart! lage slått av høyballer glømte du å nevne mizz_pp hehe, men vi gjør jo så masse rart i stallen at det er umulig å huske alt og den potetfamilien var jo egentli potetstallen dah!! alle var en potet! alle dyra og alle menneskene Gå til toppen av siden

Pernille-

Skrevet - 29/03/2005 :  11:48:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hehe Okei = ))

Etter at jeg er ferdig med stellet og arbeide pleier jeg og ordne sånne små ting sånn som feks : Ha i vann til hester i bøtter ute, rydde i skapet, Og kanskje ordnen andre ting som bør ordnes. Nå har jeg tre hester på fòr så jeg får egentlig ikke så mye fritid i sallen.

Men men : D

Pernille -
Gå til toppen av siden

ShyBoy

Skrevet - 29/03/2005 :  13:48:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Når høyet er helt tørt, pleier vi av og til å hoppe i det. Eller så rydder vi litt og kozer med hestene. Så elsker vi å skrive ting og tang. (Dette er en liten privatstall med 4 eiere og 3 passere)
http://www.mmdreamteam.piczo.com Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.