hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvilke saler anbefaler dere??
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Hvilke saler anbefaler dere??
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

amayan

Norway

Skrevet - 20/04/2003 :  23:05:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideamayan  Svar med kopi av melding
jeg har nå begynt å ri i en stubben siegfried sprangsal som er 30 år gammel! den er nydelig å ri i, men setet er som en mur. derfor har jeg kjøpr et gele sete som er utrolig god å sitte i!:)

Gå til toppen av siden

Royal135

» VIP

Norway

Skrevet - 30/01/2004 :  10:34:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har en Wintec isabell dressur sal mad cair system (den Erika har prøvd) og den er jeg UTROLIG fornøyd med. Den er meget god å sitte i, veldig lett og ligger veldig godt på begge mine hester, en stor fjording og en tysk ridehest. Den er dessuten veldig lett å gjøre ren. Salen er sånn at hvis du har en vanlig wintec sal som er for trang i bommen med den største bommen, passer salen helt perfekt med samme bom. Det problemet hadde jeg med fjordingen. Denne salen kostet 10000 kr... Gå til toppen av siden

kristian

Skrevet - 30/01/2004 :  11:26:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
hei.. vil nu først bare si at æ syns dåkker e forferdeli streng mot stubben her altså... nån av dem e kanske hard i setet, men dem e vel kjempegod for hesten, å du får vel en gaske god sits i dem.. å viss du skal kjøpe en stubbensal så kan du kjøpe en 94' moddel(tror jeg det heter) alle de salene er kjempemyke i stet. har en slik siegfried å dem er kjempegod å myk... åsså ville jeg bare si at wintec isabell som moy skrev koster 10000 koster 8900 hos lillestrøm hest og hund.. Gå til toppen av siden

Royal135

» VIP

Norway

Skrevet - 03/02/2004 :  13:12:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
key da kristian. dn kosta 9000 et el anna i fjor sommer nå æ kjøpte dn... ;) Gå til toppen av siden

Hege J

» VIP

Norway

Skrevet - 24/02/2004 :  00:16:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
I sprang vil jeg anbefale enten Trainer, Mario Gusto eller Whitaker. Har hatt alle tre, og de har et kjempe herlig sete (rimelig mykt), deilige kneputer, ikke så mye beinstøtte (noe som gjør det lettere å ri dressur med de), og de er myke under (noe jeg har blitt fortalt skal være bra for hesteryggen!). Whitaker har også en bom som justerer seg etter hesten, og den kan også sendes inn til ultralyd (!) for å gjøre om hvis man kjøper en ny hest! (Eller hvis hesten forandrer seg mye). De koster fra 10000-16000 kr.
Hege Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.