hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvilket merke rir de med??
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Hvilket merke rir de med??
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Lucen
» VIP

Skrevet - 03/12/2004 :  19:33:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Når vi først er inne på salmerker, hvet du eller har du lagt merke til hvilket merke de "store, kjente stjernene" rir med??
Flere av de store har jo utviklet saler i samarbeid med kjente merker som feks. Kieffer - rir de med desse salene?
Hvilken sal har din instruktør?

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 04/12/2004 :  10:23:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
En stk Kieffer og en stk Hubertus :)
''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave'' Gå til toppen av siden

Lucen
» VIP

Skrevet - 04/12/2004 :  11:38:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Dette er jo bare for moro og litt fordi jeg er nysgjerrig.... Når jeg er på konkurranser der internasjonale ryttere deltar blir det jo til at jeg ser på ridninga og ikke utstyret, men kanskje andre ser på det??
Skriv hvilken rytter og hvilket merke
Gå til toppen av siden

Ara

» VIP

Norway

Skrevet - 04/12/2004 :  20:44:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har en Kiefer Lusitano Kur.

"Spansk og portugisisk ridestil og dens mestere er opprinnelsen til denne salen. Barokkhestenes venner behøver ikke lenger å unnvære en Kieffersal. Denne salen utmerker seg med spesielt myke, brettliggende salputer. Knevulsten tilpasser seg anatomisk ideellt også til barokkhester, uten å forsømme rytterens interesser."

Jeg syntes den er helt fantastisk å ri i, den får deg til å sitte dypt og behagelig ned i salen, og har bra støtte. Man blir ikke akuratt tvunget på plass, men gir mye hjelp til sitsen. Om man sitter på en hest som er litt sprø føler man seg av en eller annen grunn "trygg"

Jeg har også ridd i en hubertus jubile (skrives det sånn?) sal og om jeg av noen grunn skulle ha byttet sal ville jeg hatt denne. Den har manko på støtte og det passer meg udmerket.

Min instruktør er jeg ike helt sikker på hvordan sal hun har nå, men hun red en gang i min og nå skal hun låne den for å se om den paser til hennes hest... hun likte den kjempe godt!

Why do we kill people who kill people to show people that killing people is wrong Gå til toppen av siden

HanneBF

Norway

Skrevet - 09/12/2004 :  11:51:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanneBF  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanneBF  Svar med kopi av melding
Det går kun i Windsor saler med luft gitt både for meg, instrutør og mange andre på skauen!!! Windsor er liksom blitt vare merket for Skauen... tihi... Vi har noen KN brukere her som er veldig fornøyd, det er jo så klart forståelig, men sinnsykt mange har Windsor. Når jeg tenker etter er det KN og Windsor du finner her. Et og annet merke i nye og ned er det kanskje. har ikke kikket så nøye etter jeg altså.

Hver gang en ny sal kommer til Skauen er det nesten sikkert at det Windsor! Spesieelt Windsor Hintermayer! den beste salen jeg noen sinne har sittet i. Og jeg bytter den aldri vekk!
Jaja, lenge leve Windsor!

men fra spøk til alvor.
Så lenge hest og rytter er fornøyd, så er det samme hvilket merke det er!!

Et eget sett med regler!!!

"...Never let the fear of striking out, keep you from playing the game..."
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.