hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Landskapsarkitekt
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Jobb/utdanning
 Landskapsarkitekt
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Skogstroll

Norway
Innlegg: 780

Skrevet - 03/12/2004 :  12:49:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Noen som vet noe om dette studiet? Karaktersnitt for å komme inn, hvordan studiet er osv...

(har sendt mailer og undersøkt litt men ikke fått tilfredstillende svar :P )

Tenkte jeg skulle søke på Ås..

gunzilla

Innlegg: 40

Skrevet - 03/12/2004 :  21:03:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det står på Samordnaopptak.no at poenggrensene i 2003 var 52.0, eller 59.7 med forbedret vitnemål.. Så det er uoppnåelig for meg iallefall.. ;p

Har du ikke Søkerhåndboka? Der står alle grensene fra 2003, de pleier ikke forandre seg så mye fra år til år.
Du finner det også her; http://www.samordnaopptak.no/sokerinformasjon_2004/laresteder_studier.html (Trykk på Let etter læresteder og studier.)



Gå til toppen av siden

Skogstroll

Norway
Innlegg: 780

Skrevet - 03/12/2004 :  22:47:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Holy shit... jaja...da kan jeg bare gi opp :P Gå til toppen av siden

Christine71

Innlegg: 117

Skrevet - 04/12/2004 :  21:06:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Babylunah

Kan ikke du holde deg til hesterelaterte spørsmål på dette diskusjonsforumet?
Det er ganske irriterende at du spør om alt fra landskapsarkitekt til eiendomsmekler og alle andre tenkelige yrker du har vært innom siden i sommer.........
Tror ikke det er interessant for andre på et hesteforum hva du skal studere,hva du ønsker å tjene for å kjøpe sånn og sånn hus og sånn og sånn bil,interessant for oss blir det først når det du vurderer å kjøpe er hest,hesteutstyr e.l
Gå til toppen av siden

Skogstroll

Norway
Innlegg: 780

Skrevet - 04/12/2004 :  21:35:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Christine, det er ikke værre enn at du kan la være å lese innleggene mine ;)
Redigert av - Skogstroll den 04/12/2004 21:36:18 Gå til toppen av siden

jalla

Innlegg: 635

Skrevet - 04/12/2004 :  21:52:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Gå til toppen av siden

Christine71

Innlegg: 117

Skrevet - 04/12/2004 :  22:08:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Babylunah.

Selvfølgelig kan jeg droppe å lese de,det er ikke det som er problemet.Men dette er jo tross alt en hesteside,hvordan ville forumet sett ut om alle skrev inn om absolutt alt?? Ganske kaotisk ville jeg tro............Men det er godt de fleste andre her på forumet har skjønt dette,så vi har en ganske ryddig debattside ;)
Gå til toppen av siden

Skogstroll

Norway
Innlegg: 780

Skrevet - 04/12/2004 :  22:19:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nettopp. Og jeg pleier å holde meg til hesteemner.
Jeg vet faktisk ikke om noen forum som er relatert til utdannelse og skolegang, derfor postet jeg det her.
Hvis du vet om noen er det hjertelig velkommen til å si ifra.

Tror neppe det blir noe problem at Hestemarkeds debatt skal slutte å handle om hest.
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway
Innlegg: 4435

Skrevet - 04/12/2004 :  22:25:07  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
VGD ;-) Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway
Innlegg: 2364

Skrevet - 04/12/2004 :  22:26:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Formosissima: VGD? Bare nysgjerrig jeg :)
"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

Skogstroll

Norway
Innlegg: 780

Skrevet - 04/12/2004 :  22:26:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
? Hva er det? Gå til toppen av siden

Ixnay

» VIP

Norway
Innlegg: 280

Skrevet - 04/12/2004 :  22:26:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIxnay  Svar med kopi av melding
Synes folk skal få lov til å skrive om det de vil jeg. Hvis hestemarked ikke finner det passende blir det slettet. Det er ikke din jobb å holde dette forumet "ukaotisk!" Også går det jo an å bruke en høflig tone når du sier hvorfor folk ikke bør gjøre ting.
Viser også til innlegget ditt på 5 hesteraser jeg ikke ville hatt. Syntes faktisk det der var FOR frekt. Har du tenkt over at folk faktisk kan bli lei seg av slike kommentarer? Går an å tenke før du presser send svar altså!

"Hva du enn sysler med i livet, gjør ditt beste, men glem ikke at uerstattelig er ingen" Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway
Innlegg: 4435

Skrevet - 04/12/2004 :  22:44:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
VG.nos diskusjonsforum, der er det forholdsvis OK folk som henger på utdanningsforumet (husker ikke hva det heter i farten).

For øvrig burde vel NLH være en helt OK skole å diskutere her på hestemarked.no, heller det enn f.eks. de tideløse diskusjonene om barfot/sko, ex-traver som ridehest o.l.
Gå til toppen av siden

Christine71

Innlegg: 117

Skrevet - 04/12/2004 :  22:47:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ixnay

Ja,jeg tenker faktisk alltid på hva jeg skriver og om folk kan bli såret.
Og jeg har aldri skrevet noe støtende til andre enn det ene til Babylunah.Jeg hadde heller ikke skrevet det til henne om jeg ikke fra real life hadde visst hva jeg snakket om.
Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway
Innlegg: 2178

Skrevet - 04/12/2004 :  22:51:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Hvis du vil være støtende mot Babylunah kan du ta en telefon til henne personlig. Slike kommentarer skaper bare dårlig stemning på forumet og ødelegger for andre.
Gå til toppen av siden

Nickeline

» VIP

Innlegg: 50

Skrevet - 04/12/2004 :  22:52:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Her må jeg faktisk si meg enig med Christine.
Hestemarkeds debattforum bør være for hesterelaterte ting,ikke eiendomsmegler,art director m.fl som har vært temaer her fra Babylunah,og lønnsnivå i div yrker.......
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.34 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.