hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Trainers og KN dressur
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Trainers og KN dressur
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Oslojente

Skrevet - 09/12/2004 :  20:35:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
ps.
Jeg har Hintermayer og det er et eget merke.Grunnen til at mange tror det er en Windsor er at Hintermayer ikke har egne saltrekk,så når du bestiller Hintermayer hos Løwenborg får du med Windsor saltrekk.
Jeg har ridd i mange forskjellige saler og mener Hintermayer med luft er verdens beste sal,men da snakker vi jo også om en sal til over 20.........
Gå til toppen av siden

HanneBF

Norway

Skrevet - 10/12/2004 :  10:14:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanneBF  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanneBF  Svar med kopi av melding
Det vet jeg, men det er lettere for andre å forstå hvilke sal man snakker om hvis man sier windsor foran...;o)
Et eget sett med regler!!!

"...Never let the fear of striking out, keep you from playing the game..."
Gå til toppen av siden

mint
» VIP

Skrevet - 28/02/2005 :  10:32:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Amillion: du skriver at du ikke har hørt en klage på Hintermayeren enda. Her får du en! Jeg har nemlig hatt denne, og solgte den igjen etter svært kort tid. Den er altfor bred i setet, kommer ikke inntil hesten. Kan gi stolsits, pga at den har lårstøtte, ikke knestøtte. Vet at flere er fornøyd med den, men ikke jeg. Ønsker mer close contact i dressursalen. Og ang hvem som produserer Hintermayer; det ER Windsor. I USA og Canada blir denne salen kalt Blue Line, og markedsføres som en etterfølger av Green Line- salen. Hintermayer har windsor-saltrekk fordi det er en windsorsal. Jeg er klar over at det ikke står "windsor" på salen, hvorfor vet jeg ikke. Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.17 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.