hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - hva går det av folk?????
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Debatter fra nyhetene
 hva går det av folk?????
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

LivogZara

Norway

Skrevet - 28/11/2004 :  19:30:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
bare se på denne artikkelen.....fy f...... og jævlig....!!!
mulig denne er tatt opp her før, men det er får være det sammme.....
blir så forbanna over sånt!!!!!
arrrrrrg!!!
http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/11/19/415092.html

Opal

» VIP

Skrevet - 29/11/2004 :  08:25:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Sykt! Kvalmt! Gå til toppen av siden

rebecca/joker

» VIP

Norway

Skrevet - 30/11/2004 :  16:19:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
er helt enig!!!!!det er jo direkte sykt og teit at folk kan finne på slikt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! folk må feile noe storty og jeg håper virkelig at alle andre mener det samme som meg i denne saken!!!
en rytter uten en hest er bare et menneske,men en hest uten en rytter er fremdeles et hest :) Gå til toppen av siden

Inga&Sleipner

Norway

Skrevet - 03/12/2004 :  20:01:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseInga&Sleipner  Svar med kopi av melding
FY FAEN!! Noe så sinnsykt ekkelt!!!
Hva slags sinnsvake galinger er det som DOPER NED og VOLDTAR hester og andre dyr så de DØR???? Fy søren!!! De/den skulle særiøst blitt jaget, dengt og lynsjet til døde.... Visste ikke at det var mulig en gang jeg!

Skjer noe sånt her omkring blir jeg farlig......

Håper at alle sammen skjønner hvor alvorlig dette er, og tar dette som en tankevekker.

Hilsen Inga

Black Baily <3 Gå til toppen av siden

Inga&Sleipner

Norway

Skrevet - 03/12/2004 :  20:03:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseInga&Sleipner  Svar med kopi av melding
VELDIG bra at du tok opp dette forresten, simra!!
Black Baily <3 Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 05/12/2004 :  10:52:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
!!!! sånt får meg til å raaaase over alle kanter!! Måtte de pines til døde de menneskene! jeg unner dem ikke noe godt!!
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 18/12/2004 :  22:17:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Når det først er snakk om dyre sex, så ta en titt på denne diskusjonen.... Håper den snart blir slettet!! Jeg har prøvd å sende inn upassende emne, men det kommer bare i retur

http://www.dyrenett.no/no/s/forum/topic.asp?TOPIC_ID=25182

Hvis dere ikke kommer rett inn så gå inn på Hest, Generelle spørsmål, Låne Hest???????

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!

Redigert av - Roxira den 19/12/2004 00:32:34 Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 18/12/2004 :  23:41:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
SINNSYKE TING GJORT AV SINNSYKE MENNESKER!!!!!!!
"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

Ixnay

» VIP

Norway

Skrevet - 19/12/2004 :  00:08:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIxnay  Svar med kopi av melding
Tror den er blitt slettet nå, for jeg kom bare rett inn på hovedsiden.
"Hva du enn sysler med i livet, gjør ditt beste, men glem ikke at uerstattelig er ingen" Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 19/12/2004 :  00:33:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Tror den er blitt slettet nå, for jeg kom bare rett inn på hovedsiden.

Opprinnelig postet av Ixnay

Neida den er der enda, men den har byttet link: http://www.dyrenett.no/no/s/forum/topic.asp?TOPIC_ID=25182

Eller så kan man gå inn på Generelle spørsmål så inn på Låne hest??????

*~Susanne~*

Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 19/12/2004 :  00:40:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Leste akkurat innlegget nå, og jeg må ærlig innrømme at jeg først ble usikker på om det var fleip. Skjønte etterhvert at noen der inne er veldig syke i hodet sitt.....
"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 19/12/2004 :  00:51:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Leste akkurat innlegget nå, og jeg må ærlig innrømme at jeg først ble usikker på om det var fleip. Skjønte etterhvert at noen der inne er veldig syke i hodet sitt.....

Opprinnelig postet av Renegate

Uansett om det er en fleip eller ikke, så er det jo små barn som er inne på slike sider også for å få svar på det de lurer på om hest, og synes de skal slippe å sitte å lese sånt!!

Synes vi "normale" folk skal slippe det også!! Jeg blir skikkelig sinna og kvalm når jeg leser sånt!!

Dette er rett og slett ikke ting å tulle med nei!!

*~Susanne~*

Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 19/12/2004 :  00:57:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er helt ærlig ikke sikker på om det er noen øvre instanser man kan kontakte ifht slike emner/ innlegg.
Men det burde være fjernet!!!
Fint om det er noen som vet hvem man kan kontakte i slike tilfeller.

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 19/12/2004 :  03:19:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Er helt ærlig ikke sikker på om det er noen øvre instanser man kan kontakte ifht slike emner/ innlegg.
Men det burde være fjernet!!!
Fint om det er noen som vet hvem man kan kontakte i slike tilfeller.

Opprinnelig postet av Renegate

Joda det står på siden slik som her på hestemarked.
På dyrenett står det Tips oss om upassende innlegg!

Jeg har prøvd å gjøre det men da får jeg bare mail i retur om at den ikke er kommet frem!!
Mulig det funker hos noen andre her??

*~Susanne~*

Redigert av - Roxira den 19/12/2004 03:20:35 Gå til toppen av siden

Ixnay

» VIP

Norway

Skrevet - 19/12/2004 :  10:02:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIxnay  Svar med kopi av melding
Jeg har sendt mail nå. Håper seriøst den kommer frem! :(
Uansett om det er tull eller ikke er det ingen som har gått av å lese sånt. Spesielt ikke små barn *grøsse*

Edit for å si at jeg ikke har fått noen mail tilbake, så får håpe at den "diskusjonen" blir borte igjen nå!

"Hva du enn sysler med i livet, gjør ditt beste, men glem ikke at uerstattelig er ingen"
Redigert av - Ixnay den 19/12/2004 10:22:34 Gå til toppen av siden

Ixnay

» VIP

Norway

Skrevet - 19/12/2004 :  16:52:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIxnay  Svar med kopi av melding
Den ligger fortsatt der. Seriøst hva er dette??
Har nå sendt mail til daglig leder. Håper virkelig det blir tatt affære nå altsåh!

"Hva du enn sysler med i livet, gjør ditt beste, men glem ikke at uerstattelig er ingen" Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.31 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.