hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - FÆLT
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Debatter fra nyhetene
 FÆLT
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Ida & Nellie

» VIP

Skrevet - 28/11/2004 :  00:06:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
at noen kan gjøre dette mot noen, enten hest eller menneske er helt sykt. Jeg kan rett og slett ikke fatte hva det kan feile denne/disse personene. Det rare er at man ikke har funnet ut hvem som står bak. man skulle tro at en som er så syk og gjør slike ting ville skille seg ut i det vanlige. Jeg ønsker kun dypt at denne personen blir tatt!! Og hvordan gjerningsmannen har fått tak i hestene og alle de andre dyra for så vidt, synes jeg er rart. Det er jo tydelig at de må ha vært neddopet, ellers ville de ha gjort motstand. Dette må være noe av det værste jeg har vært bort i.
At vi ikke reagerer likt når mennesker blir utsatt kan være flere ting: her er det jo snakk om noe som har skjedd flere gang, 30-40 ganger! hadde dette skjedd kun èn gang tror jeg ikke at vi ville reagert like sterkt. Vi ville nok være sinte og synes synd på hesten men nå har det skjedd om og om og om igjen!!! Hadde det vært en voldtektsmann som hadde voldtatt 30-40 kvinner på kort tid ville det blitt MINST like mye oppstyr! Dessuten skjer drap, voldtekt, ran osv. nesten daglig. vi er rett og slett begynnt å bli vant til å høre om det. Men dette er nytt for oss, og vi reagerer sterkere. Ofte om vi vil eller ikke... Vi reagerer slikt fordi vi er mennesker.... men det som har skjedd er jo helt GRUSOMT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg håper at de hestene som overlever ikke får skader for livet, og for alle del: AT GJERNINGSMANNEN BLIR TATT!!!!!!!!!!!!!!!
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.