hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Isklumper
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hestestell
 Isklumper
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Stine A.N

» VIP

Skrevet - 27/11/2004 :  11:48:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har en kaldblods xtraver på utegang. Han har masse "hår" på alle beina og helt ned til hoven. Nå som det er vinter får han masse isklumper der?Det er minus grader så det blir litt vanskelig å vaske dem nå.. Har du noen tips? bør jeg klippe vekk lit hår?

chk

» VIP

Norway

Skrevet - 27/11/2004 :  23:13:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidechk  Svar med kopi av melding
Tror ikke det er nødvendig. Håret er der for en grunn ;) La håret være der du, hester bryr seg lite trolig om litt snø på bena :) Men altså, det spørs jo da. Om det er veldig i veien. Og jeg har selv ingen erfaring med hester med veldig langt hovskjegg. Om det er veldig i veien, så.. vet du, jeg vet ikke. Men jeg tviler på at det er nødvendig å klippe det vekk. Gå til toppen av siden

Girlygirl=)

» VIP

Skrevet - 27/12/2004 :  19:03:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg pleier bare å ta nappekammen og "røske" ut isklumpene. Ellers så tar jeg å smelter klumpene med fingertuppene, men så vet jo ikke jeg hvor store klumper hesten din har da! :p
hesten jeg har syns det ikke gjør noe vondt at jeg røsker. men du burde sjekke om din hest syns det før du gjør det! :p håper jeg gav deg LITT hjelp ihvertfall !! :D
Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 27/12/2004 :  21:47:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg pleier å la de være. så lenge de ikke plager hesten, så gjør det ikke noe at de er der. er det store klumper, så kan den hende jeg nøkker dem ut etter å ha varmet de litt i fingrene mine, men om de er i veien for beina så sparker hesten de av av seg selv. om de ikke er i veien på noen måte, vel, da er det jo ikke noe problem...

mvh tone kristin og lolita

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.56 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.