hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Unghester som settes bort på hel- eller halvfor
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hest på for
 Unghester som settes bort på hel- eller halvfor
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 27/12/2004 :  12:34:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
230kr gangen er dyrt, blir over 1800kr i måneden for å ha hest 8 dager... Spørs vel fra sted til sted, men jeg syntes det veldig dyrt. Da lønner det seg vel heller bare å ta ridetimer to ganger i uka, eller som formosissima sier, skaffe hest selv.

Betalte 1000kr i måneden for 2-4 ganger i uka, som blir ca 85kr gangen, fikk da gjøre som jeg ville som om den var min mine dager.

Syntes ikke man bør sette ut unghester på halvfor, tar man først på seg ansvaret å trene unghest skal man gjennomføre det. Å få andre til å betale for å trene hesten sin er ikke ærlig gjort.

Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 27/12/2004 :  12:42:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Nå sa vel egentlig AAndreA at hun betaler 230kr for 2 dager, hvor det var en dag tur og en dag bane.

Om noe er dyrt eller ikke kommer ann på hva du får gjøre og hva slags utgifter eier har på hesten til vanlig. Siden du sannsynligvis rir på tur en større andel enn hva eier gjør, så synes jeg kanskje du bør ha litt avslag i prisen for det (mulig denne biten kan kompansere for en veldig flott hest. En middels hest er igjen også så mangt, men de kan jo være flotte). Men 230kr vil iallfall i Oslo, på et sted med gode treningsforhold være en rimelig pris. Nå vet jeg ikke hvor i verden hesten "din" står, og hva slags priser det opereres med der. Jeg antar at 230kr er en grei pris..

Hva har dette med unghetser som settes bort på hel- eller halvfor å gjøre? Om dette er en unghest, og den går middels er den sannsynligvis veldig flott!

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 27/12/2004 :  13:02:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
"230kr ganger" står det vel :P *pirke pirke*

Tror AAndreA sitt inlegg var mer som svar på formosissima og irriducibilli som hadde snakket om at det er ofte så dyrt å ha på halvfor at man like greit kan kjøpe hest selv, enn som bidrag til ditt første spørsmål ;)

Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.33 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.