hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Handle hesteutstyr på nettet?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Handle hesteutstyr på nettet?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 19/11/2004 :  17:46:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Jeg synes nettbutikker med hesteutstyr popper opp overalt for tiden. Erfaringer med å bruke de? Er litt nysgjerrig, for jeg tør ikke helt kjøpe ting jeg bare har sett på et bilde...
Netthandel er sikkert vel og bra, men det er noen ting jeg aldri ville ha kjøpt derfra. Liker å ha et forhold til folk jeg handler av, så det er lettere å ta opp ting en evnt ikke er fornøyd med. Det gjelder særlig dyre ting, som saler, dekken osv som gjerne skal holde noen år.
Handler selv omtrent alle mine ting fra en hestebutikk i nærheten av meg. Da får jeg den hjelpen jeg trenger, de som er der vet hva jeg trenger utstyret til og hva slags hester jeg har :) Synes det er veldig greit å snakke med noen i en butikk, som jeg kan spørre og som vet litt om kvalitet osv... I tillegg slipper jeg å tenke på at betjeningen prøver å lure meg til å kjøpe det dyreste produktet, når jeg egentlig kunne klart meg med et til halve prisen... Nå er det vel ikke noen ekspeditører som "presser" på deg det dyreste på nettet heller da, men...
Og såvidt jeg kan se, er ikke prisene så mye billigere på nettet enn i butikken (iallefall ikke der jeg handler)..

Derfor lurer jeg på om dere som bruker nettbutikkene om hva som er fordelene med nettet? Er jo selvsagt litt nysgjerrig da...

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no

jalla

Skrevet - 19/11/2004 :  20:12:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har handlet noe hesteutstyr hos skoies (www.skoies.no) og er kjempefornøyd med varene derfra!
Men som Anette83 foretrekker jeg heller å kjøpe de litt dyrere tingene hos en hesteutstyrsbutikk, gjerne en som som man kjenner litt til og har gode erfaringer fra tidligere. Bruker svært lite dekken, men handler de helst hos hesteutstyrsbutikken. Det samme gjelder saler og hodelag.
Har også bestilt noen varer fra Høøks (www.hooks.no) og er veldig fornøyd med det jeg har fått.

Men sånne ting som ikke er så "størrelsesbaserte" (børster, pisker, grimer, leietau, bandasjer, høynett og sånne ting), handler jeg gjerne på nettet.

Synes det er kjempefint å kunne handle over nettet, da her jeg bor er det ikke noen hesteutstyrsbutikker som har noe særlig med utvalg blant varer, men de er kjempeflinke til å bestille for deg hvis det skulle være noe som de ikke har inne.

Men en ting jeg passer på når jeg skal kjøpe noe nytt utstyr, enten til rytter eller hest; er å sjekke priser! Betaler jo selvfølgelig ikke mere enn jeg må. Dersom man handler over nettet må man jo regne med porto og oppkravsgebyr, men dersom man er flere som deler på dette, blir det jo ikke mange kronene
Gå til toppen av siden

Opal

» VIP

Skrevet - 19/11/2004 :  22:31:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har handlet en megde varer på nettet fra bl.a

www.skoies.no
www.minhestebutikk.no

www.horze.no

Har ikke angret eller vært misfornøyd med noe. Fordelen med de nevnte butikker er rask leveringstid (Hööks derimot er treeeige ) dvs fra 3-5 dager.

Har kjøpt en rekke dekken på nettet men holder meg til anerkjente merker og sammenligner priser flere steder. Tror ikke jeg ville hatt betenkeligheter med å kjøpe hodelag på nettet men som regel har jeg "sett meg ut" hva jeg vil ha i en vanlig butikk for så evt å bestille det på nett. (forutsatt at det er rimeligere)

Det er jo imidlertid alltid hyggelig å gå i en "ånkli" butikk å kikke på ting! Bor slik til at det er en rekke butikker med hesteutstyr innenfor en radius av 2-3 mil så det er jo ren lykke!!! (ikke for lommeboka! )
Gå til toppen av siden

gunzilla

Skrevet - 22/11/2004 :  17:19:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har hørt både bra og dårlig om Hööks, ridebuksene skal visst ikke være noe sånn særlig, men har ikke handlet der selv.

Er det noen som har erfaring med Stallbua eller Lillestrøm Hest og Hund?
Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 22/11/2004 :  17:33:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Eg er egentleg ganske avhengig av å få handla hesteutstyr på nettet da det er svært få hesteutstyrsbutikker i nærheten. Den nærmaste er ca 1 times køyring unna og den er liten med lite og dårleg utvalg.

Har stort sett vore fornøyd med å handle på nettbutikkane.

har handla hos Høøks, Skoies og Rodeo. Har egentleg ikkje noko særleg negativt å seie om nokon av desse. Hos skoies fekk eg faktisk også eit par hansker i "takk for handelen" gåve. Gode og fine var dei også.

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.