hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Varmedress
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Varmedress
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

meg_selv2
» VIP

Skrevet - 18/11/2004 :  17:56:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hvor får man kjøpt en helt vanlig, blå varmedress som jeg kan bruke i stallen..?

LivogZara

Norway

Skrevet - 18/11/2004 :  18:00:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
hør med felleskjøpet....har sett de har dem....
Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 18/11/2004 :  18:36:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Coop/Obs/ICA/Byggkjøp og lignede butikker har helt greie vanlige blå thermodresser til rundt 200-400kr.
Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 18/11/2004 :  18:37:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
må du ha blå? ellers så er det mange plasser som selger termodresser, felleskjøpet og smart club er bare to av dem. jeg kjøpte min gamle på europris til 300kr (tror jeg det var)...

mvh tone kristin og lolita

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

meg_selv2
» VIP

Skrevet - 18/11/2004 :  18:42:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Neinei, såklart trenger den ikke være blå;) Gå til toppen av siden

Ixnay

» VIP

Norway

Skrevet - 18/11/2004 :  19:35:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIxnay  Svar med kopi av melding
De på felleskjøpet koster 6-700 jeg var å tittet her om dagen. Tenkte jeg skulle prøve å finne noe rimligere. Skal prøve obs og europris. Noen som vet hvordan kvaliteten på de er da??
"Hva du enn sysler med i livet, gjør ditt beste, men glem ikke at uerstattelig er ingen" Gå til toppen av siden

jalla

Skrevet - 18/11/2004 :  22:43:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har hatt en wenaas varmedress i flere år nå. De er det skikkelig teddyfòr i, kjempegode og varme!! Koster rundt 1000,- men jeg synes de er verdt hver eneste krone!
Tror de selger disse dressene på Felleskjøpet, men de har dem på sånn villmarksbutikker.
Gå til toppen av siden

~*Solrun*~

» VIP

Skrevet - 20/11/2004 :  20:32:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har kjøppt min i Spar Kjøp.... (bladet)
dein er veldig god syns jeg!!
holder hele tiden varmen!!
Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 20/11/2004 :  20:43:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Jeg har også hatt en Wenaas varmedress i fire år, men den har nå blitt veldig slitt (men så har jeg brukt den nådeløst også, hehe). Kjøpte en nesten lik varmedress i dag på CoopBygg eller Obs eller hva det heter, til ca 400kr, tror den skal være bra den. :)

Tror egentlig at varmedresser er gode og varme uansett hvilket merke. Noen ser kanskje finere ut enn andre, men varm og tørr holder du deg så lenge de har for og er impregnert (dette bør du gjøre hvis de lekker litt, spray med impregneringsspray)

Gå til toppen av siden

Buskeline

» VIP

Norway

Skrevet - 20/11/2004 :  22:14:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBuskeline  Send %s1% en ICQ meldingBuskeline  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBuskeline  Svar med kopi av melding
Hei

Jeg er heldig , jeg har to varmedresser, begge omtrent ubrukte. KJøpte meg en billig en til under 400 kr sist vinter, og så arvet jeg en dyr en etter svigerfar. Begge er like gode og varme. Forskjellen på den billige og den dyre er vekta. Den dyre dressen er opptil flere kg lettere enn den billige. Det syns jeg faktisk er bra, en merker stor forskjell både når en rir og ikke minst når en jobber, går, eller driver med andre ting ute. Men som sagt, begge er like varme og gode
Gå til toppen av siden

Selameyjan

Skrevet - 20/11/2005 :  18:44:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!

Når har jeg vært veldig flink og lett i gamle innlegg (hadde sikkert vært mye enklere med den søkefunksjonen dere snakker om).
Men det jeg lurte på var om dere vet hvor man kan få kjøpt varmedress i ca. str. 10 år som ikke er så dyr.

Var på Smart Club i går, men de hadde ikke så små størrelser.
(Om noen lurer, så koster varmedressene på Smart Club kr. 279 og er til forveksling lik de de solgte på Løwenborg til 998 i fjor. De har igjen i str. xs, s, m - passer fra ca. 14 år til lange voksne kvinner - og xxl, som passer til Gygrid.)

En her i debatten her nevner Spar Kjøp. Noen som vet om denne dressen er med glidelås i beina og fleecefôr som går ned til knærne?

Link:
http://www.sparkjop.no/default.asp?Product=44031-3

Eller som vet om noe sted i Oslo hvor man kan kjøpe en så liten varmedress uten at det koster en 1000-lapp?

www.selkie.no Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 20/11/2005 :  19:57:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Har den fra sparkjøp jeg.. Er ikke sikker på om det er fôr til knærne, men den har i allefall glidelås i bena..
Kosta bare 199, og er sånn passe kvalitet.

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Selameyjan

Skrevet - 20/11/2005 :  20:04:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Men fleecefôret er ikke bare rundt halsen?
(det er noen, hvor det av en eller annen grunn bare er det på)

Er den stor eller liten i størrelsen?

Selameyjan

Skrevet - 20/11/2005 :  20:13:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hvor lang tid tar det å bestille fra Spar kjøp?
Er det er rimelig seriøst firma?

Ina_R

Norway

Skrevet - 20/11/2005 :  20:21:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Fikk prøvd den jeg. Er egenlig ganske liten for alderen (er 14) men kjøpte 16.
Men det er ikke fleecefôr bare rundt halsen nei..
Har aldri bestilt fra sparkjøp siden jeg bor 20-30min fra butikken (i Trondheim)

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Selameyjan

Skrevet - 20/11/2005 :  20:53:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ok, da prøver jeg å kjøpe den.

Takk for hjelpen.

Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.