hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Joint Function fra Provender
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Foring
 Joint Function fra Provender
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 15/11/2004 :  19:20:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Kjøpte meg disse vitaminene for et par uker siden, og jeg merker allerede stor forandring på hestene. De virker mer smidige, og blir ikke stive om de evnt må stå en dag eller to. Ibrahim har hatt litt problemer med det at han har fort blitt stiv. Jeg merker forandringer, og den største er vel humøret. De virker mer friske, opplagte og glade.

Er det noen andre som har andre noen erfaringer med disse vitaminene? Negative, positive.

''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave''

jalla

Skrevet - 15/11/2004 :  19:33:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hvor har du kjøpt det og hva er prisen? Kunne tenkt meg og prøvd det selv. Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 15/11/2004 :  20:07:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Jeg kjøpte det på Kneggen hesteutstyr på Hamar, og det kosta 500 kr.

Gå inn på www.provender.no for mere informasjon

''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave'' Gå til toppen av siden

rohna

» VIP

Norway

Skrevet - 16/11/2004 :  10:11:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesiderohna  Svar med kopi av melding
Intressant.
500 kr for hvor mye (kg) og hvor mye skal en hest på 600 kg ha pr dag?
Jeg har en varmblosd hoppe som lett blir litt stiv og støl.

Skal på Kneggen å kjøpe Speedy Beet til helgen, kan selvsagt høre da men vil gjerne vite før det også :)
Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 16/11/2004 :  11:28:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Hmm. Hvor mange kg er jeg sannelig ikke sikker på. Kan sjekke ikveld da jeg skal i stallen. Hvor mye en hest skal ha tilpasses annen fôring. Heidi gir deg masse råd!
''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave'' Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.