hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - www.hest.no
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Junior
 Juniorsnakk
 www.hest.no
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Julie Anne

» VIP

Norway

Skrevet - 12/11/2004 :  23:18:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJulie Anne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJulie Anne  Svar med kopi av melding
hest.no er en veldig bra side med mye stoff om hester du kan finne alt der men hestemarked er bedre
hest.no kommer på 2 plass

Elsker deg, Felex ! (L) <33

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 07/09/2005 :  10:00:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Sterkt uenig. Jeg synes ikke hest.no er bra. Å evig nekte å lage innloggingssytem gjør siden veldig useriøst, i tillegg er det mye reklame der. Gå til toppen av siden

Ixnay

» VIP

Norway

Skrevet - 07/09/2005 :  13:18:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIxnay  Svar med kopi av melding
Enig med formosissima i dette jeg. Er ikke så veldig begeistret for hest.no. Synes det er sjelden at det er noe nytt å lese på sidene der. At det ofte er det samme. Forumet virker uorganisert og uoversiktelig. Er utrolig sjelden jeg går inn på hest.no lenger.

"Hva du enn sysler med i livet, gjør ditt beste, men glem ikke at uerstattelig er ingen" Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 07/09/2005 :  14:42:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Må si hestemarked er myyyye bedre.. hest.no er noe jeg går innpå når jeg ikke har noe annet å gjøre..
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Bellibutton

» VIP

Norway

Skrevet - 09/09/2005 :  20:38:42  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingBellibutton  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBellibutton  Svar med kopi av melding
Av fleire grunnar er hest.no bedre, men hestemarked er og bra! Syns dei deler ein første plass eg! Hest.no har flotte debattar, som ofte har meir seriøse emner, og nyhetene er bedre skreve. Det som er litt dumt er at det blir få annonser pga at det koster så masse. Dei har og veldig flinke expertar.
Hestemarked syns eg er bar pga at dei har VIP-ar, noke som 'sysselsette' meg veldig, dei har gratis annonser osv. Syns ikkje at Hestemarked ha rgode expertar, den einsate som er flink er Michelle.
Så etter min meining er Hest.no og Hestemarked like gode!

Det er ein ting å få hesten til å gjer dei tinga du seier, det er ein annan ting å få hesten til å ØNSKE å gjer som du seier... Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 09/09/2005 :  22:33:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Du kan ikke si at hest.nos debatter er mer seriøse enn hestemarkeds. Det eneste man ser på hest.no er "OMG; du skriver som en 14-tizz", "NÅ MÅ DERE FORSTÅ AT..." osv. Dvs. bare krangling. :-) Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 09/09/2005 :  22:36:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Jeg syns heller ikke debattene på hest.no er gode. Det er mye bedre her ;-)
Syns i det hele tatt hest.no er litt kjedelig.

.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Bellibutton

» VIP

Norway

Skrevet - 10/09/2005 :  11:00:06  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingBellibutton  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBellibutton  Svar med kopi av melding
Joda, men det har eg sett her og! Å eg sa ikkje at dei som skreiv var seriøse, det var emna eg meinte! Å me har forskjellige meiningar!!
Det er ein ting å få hesten til å gjer dei tinga du seier, det er ein annan ting å få hesten til å ØNSKE å gjer som du seier... Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 10/09/2005 :  11:49:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Men her er forskjellen at slike "fakter" blir dempet ned av oss som liker og leke "forumpoliti", på hest.no blir det rene krigsstemningen fordi alle skal hisse på hverandre. Det kaller jeg ikke å debattere bra. Dette her er forresten et forum, og ikke en ren debatt heller - ikke klarer jeg å skjønne hvorfor hest.no har valgt å dele disse; det ene er jo verre enn det andre.

Jeg synes heller ikke at emnene på hest.no er så veldig mye bedre enn de som er her; dette er som sagt et forum. Her kan folk spørre om alt fra hva en kastanje er, til hvordan man får hesten til å la vær å takte.. På hest.nos debatter kan man ikke dette. Jeg har vært med hest.no siden de startet. De emnene som kommer opp i debattene, er emner som har vært oppe x-antall ganger før, eksempler på dette er prisklasser på hest, alt det fæle "ikke-hestemennesker" gjør, om pisk & sporer er dyremishandling og hvor "fæle" rideskoler er - og en og annen om hvor lite egnede/godt egnede travere er som sportshester.

Etter min mening blir ikke emner seriøse før folkene som svarer i dem også er seriøse.
Men ja, det er lov å mene forskjellige ting - men noen ting er det vanskelig å fatte at noen faktisk mener ;-)
Gå til toppen av siden

Bellibutton

» VIP

Norway

Skrevet - 10/09/2005 :  19:38:28  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingBellibutton  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBellibutton  Svar med kopi av melding
Ja, eg sjønner poenget dokkas! Å det er på ein måte bra at me kan diskutere alt her, alle emner 'kommer opp'.
Men forskjellige meiningar, ja!!!

Julie Anne

» VIP

Norway

Skrevet - 18/11/2005 :  23:49:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJulie Anne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJulie Anne  Svar med kopi av melding
hest.no e jo egentlig ganske bra då..
p.g.a dei he goe exprta så Ida seie..
mange sie i sjølve hest.no siå.
men som sagt..
alle sine meninger :)

Elsker deg, Felex ! (L) <33 Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 19/11/2005 :  00:25:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Jeg er utrolig begeistret for spørrepanelet på hest.no, særlig Jacob Kielland (dressur). De har innimellom også noen interessante artikler. Men forumet / debatten er helt håpløs. Null personvern, useriøse debattanter og fremfor alt et håpløst navigasjonssystem.
Mvh Christine
Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 19/11/2005 :  10:12:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Synes hest.no er bare slitsomt, jeg..
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Catharina_

» VIP

Skrevet - 07/08/2006 :  02:16:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCatharina_  Svar med kopi av melding
enig
-Catharina,SuperBlitz&AsgrimSvarten-

Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 07/08/2006 :  09:05:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Var der før, men gadd ikke mer. Mixen er mye bedre
<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

Hanniball

Norway

Skrevet - 07/08/2006 :  09:41:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanniball  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanniball  Svar med kopi av melding
Jeg var fast tillhenger av hest.no før,men nå som de har gjort om sidene,er det ELENDIG!!Nye artikler kommer jo langt ned på siden,og de tar opp gamle artikler som man har lest tusen ganger før!
Forumet der er ELENDIG,og alt for lite folk for at det skal bli noe kult å være der!
Men hestemarked og MIX'en derrimot!Jeg satt hest.no forran hestemarked(utenom vip'en) før,men nå har jeg bytta gitt=)

www.svenvonhannawald.piczo.com
www.linnta.piczo.com
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 1.33 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.