hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Noen som rir på en av disse stallene`???
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Rideleir/rideskole
 Noen som rir på en av disse stallene`???
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Island_s_hest

Norway
Innlegg: 64

Skrevet - 04/03/2003 :  14:01:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIsland_s_hest  Svar med kopi av melding


ER det noen som rir på disse stedene?
*Lillemorstallen i Sørkedalen
*Nordby i ----------------
*Stovner ridesenter på Stovner
*Trosterud
*Bogstad Gård
*Ridesenteret i Nes (årnes)
Hmm...
Bare lurer, skriv hav dere synter om stedet der du rir.
Hvisdu rir på Lillemorstallen så skriv hvilken time så kan vi kanskje møtes!!!!
Klemmzz fra Hestefrikk

spoff

» VIP

Norway
Innlegg: 3639

Skrevet - 04/03/2003 :  14:29:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Jeg rei mange år på Stovner da jeg var mindre. Av staller i Oslo er nok det et av de bedre stedene. Husker at ikke hestene alltid hadde det like bra, og det var en sjef der som ikke helt gjorde ting etter Norsk lov (på flere områder..). Men han sjefen fikk sparken for noen år siden, og en som heter Kalle har tatt over. Kalle er veldig flink med å prioritere skolehestene. Synes standarden har økt betraktelig, og de nye hestene som har blitt kjøpt inn har vært bra (vært og sett der i ettertid), og hestene får bedre stell enn skolehestene der fikk tidligere. I tillegg går de mye ute (noe de ikke gjorde før). Stovner har blitt noe helt annet etter at Kalle tok over!

Ridelærerne som er der nå tror jeg er greie nok, men personlig synes det er alt for mange på timen (opp til 12 stk var det iallfall da jeg rei der. Ligger vel rundt der fremdeles). Men slik er det på samtlige rideskoler i Oslo desverre (iallfall på de jeg kjenner til)..

Aldri ridd på Trosterud selv, men vært der en del ganger. Tror det er et trivelig miljø, men kjipt at de ikke har ridehus. De kjemper for å få bygget et, men de har holdt på i 10 år og det ser fremdeles ikke ut til at de får det opp med det første.. Selv synes jeg det er ok med rideskole med ridehus. Så får man mye mere ut av timene som er på vinterstid også.

--
spoff
Gå til toppen av siden

Island_s_hest

Norway
Innlegg: 64

Skrevet - 04/03/2003 :  14:37:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIsland_s_hest  Svar med kopi av melding
Ja, på stovner er det mange på hver time.
Hestene og ponniene har halve banen hver.
Det er to timer samtidig.
Jeg er der og ser på venniina mi avogtil.
Men det er en trivilig stall.
Jeg syntes ikke trosterub er det granne trivelig.
Stallen er stygg og en gang rant det vann inn når det regnet.
Dette er 4 uker siden ca.
Lillemor er best.
Klemzz hestefrikk
Gå til toppen av siden

Jade

» VIP

Norway
Innlegg: 28

Skrevet - 12/03/2003 :  18:33:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJade  Svar med kopi av melding
Jeg har ridd på Stovner(ØFG) i fire år. Jeg synes det er et helt ok sted, men man lærer ikke noe særlig. Noen av ridelærerne er flinke, mens noen lar ryttere dra i hestens munn mens de roper oppmuntrende kommandoer. Få av hestene klarer å gå på tøylen lett, noen flere kan det med de aller beste rytterne. Noen av ponniene er veldig sta og sure, og jeg har opplevd at folk har blitt bitt eller sparket. Men miljøet er veldig kozelig, hvis det ikke har forandret seg volsomt fra da jeg var der... Uansett, jeg tror de som rir hest lærer mer enn de som rir ponni. Stedet er sikert bedre enn mange andre rideskoler, få av ponniene står i spilt, ingen av hestene, hver hest og ponni har sin egen hestepasser/steller, de får gå ute sammen, har utebane og ridehus, og har det egentlig ikke så ille... Anbefales ikke hvis du vil lære mye sprang og dressur, men for folk som bare vil ri lizzom, er det et fint sted...

Koz Jade

Gå til toppen av siden

josefine=)

» VIP

Norway
Innlegg: 221

Skrevet - 14/03/2003 :  19:06:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressejosefine=)  Svar med kopi av melding
Var på lillemorstallen på et helge kurs. kjenner også mange som står der..

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 1.05 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.