hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Noen som kjenner til disse?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Noen som kjenner til disse?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Ixnay

» VIP

Norway

Skrevet - 08/11/2004 :  21:45:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIxnay  Svar med kopi av melding
Jeg har lyst til å kjøpe disse tingene hos skoies :) Noen som har noen erfaring med de? (tingene, ikke skoies altså. Om skoies har jeg hørt bare bra ting)
Equi comfort jodphur med vernetå, Fløyelsmyke skinn leggchaps (de til 359) og Euro Light ridehjelm.
Er de gode å bruke, blir de ødelagt fort?
Tar gjerne imot tips om alternativer til disse

*redigert for å endre tittel + legge til litt :)*

"Hva du enn sysler med i livet, gjør ditt beste, men glem ikke at uerstattelig er ingen"
Redigert av - Ixnay den 08/11/2004 21:47:28

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 11/11/2004 :  00:19:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Hei! Jeg har kjøpt noen leietau og ridehansker hos skoies som har gått fort i stykker.

Og jeg kjøpte en JC Araberhest sal der som det gikk hull i den ene puten på som jeg sendte tilbake til dem i dag. Salen var ca litt over et halvt år gammel

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 11/11/2004 :  07:18:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Nå er ikke de tingene Skoies produserer egenprodusert, så om noen varer ikke holder mål trenger ikke det å bety at alle de andre også er dårlige.

Jeg har ikke erfaring med de varene du skal bestille, men har i det minste et par Equi comfort støvleskaft. Disse er jeg iallfall fornøyd med, og har hatt dem i et par år. Sånnsett tror jeg Equi comfort har ok kvalitet. Men har desverre ikke erfaring med jodphursene.

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Ixnay

» VIP

Norway

Skrevet - 11/11/2004 :  09:59:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIxnay  Svar med kopi av melding
Tusen takk for svar :)
Når jeg alikevel er inne på ei sånn side skader det jo ikke å forhøre seg før man handler :)

"Hva du enn sysler med i livet, gjør ditt beste, men glem ikke at uerstattelig er ingen" Gå til toppen av siden

CowGirl

» VIP

Norway

Skrevet - 13/11/2004 :  13:37:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowGirl  Svar med kopi av melding
Hei!

Har en Euro Ligth ridehjelm, og den er supergod!! ANBEFALES!!

Ikke tenk, bare ri! Og nyt det! Gå til toppen av siden

Ixnay

» VIP

Norway

Skrevet - 13/11/2004 :  15:33:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIxnay  Svar med kopi av melding
takk :) Greit å høre at ting er bra før man handler
"Hva du enn sysler med i livet, gjør ditt beste, men glem ikke at uerstattelig er ingen" Gå til toppen av siden

Helgah

» VIP

Skrevet - 26/11/2004 :  14:34:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
har sånne jodphurs ja, de er veldig behagelige, til prisen og være, har støvelskaft til dem også, dog dette var en gave så likte jeg det godt jeg :)

skoies er bra butikk, rask levering og veeeldig god service!

Helga
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.18 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.