hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - "Ny" butikk ved grensa..
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 "Ny" butikk ved grensa..
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Opal

» VIP

Skrevet - 04/11/2004 :  11:02:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
For de av oss som bor slik at vi har anledning til å dra på shopping til Sverige via Svinesund vil jeg anbefale en ny hesteutstyrsbutikk ved det nye shoppingsenteret på Nordbyen (ca halvtime fra grensa). Mye lekkert, spesielt klær til oss ryttere. Butikken har hjemmeside, se:

www.myone.se

Adskillig bedre utvalg i butikken enn på nettet bare så det er sagt...
Lommeboka mi gråter......

Redigert av - Opal den 04/11/2004 13:18:55

Eikdokka

Norway

Skrevet - 04/11/2004 :  12:29:34  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
sikkert på at det er rett adresse? www.myone.se ?
Therese
Gå til toppen av siden

Opal

» VIP

Skrevet - 04/11/2004 :  13:19:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hadde sneket seg inn et komma i linken min.....Skal funke nå... Gå til toppen av siden

jalla

Skrevet - 04/11/2004 :  16:30:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Den funker nå vaffal Ikke så veldig stort utvalg, men mere i butikken som du sa. Veldig synd at de ikke hadde bilder av de salene de selger.... Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 05/11/2004 :  00:55:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Var en tur innom butikken i sommer. Kom over den helt tilfeldig.. Vil si at de har veldig godt utvalg av diverse merkevarer. Bl.a. Pikeur, Mountain Horse, Cavallo, Kieffer, av de jeg husker. Og i motsetning til en typisk norsk butikk hvor de f.eks. har kun en Pikeurbukse inne i hver farge (og da selvsagt i en størrelse som ikke passer deg), har de faktisk et større utvalg av hver vare. Man kan faktisk finne på å finne en ridebukse man liker, også i en størrelse de har inne Jeg har alltid pleid og måtte bestille slike bukser i Norge, og vente i månedsvis.. Så jeg drar nok til Sverige neste gang jeg skal hande ny og skikkelig bukse!

De har også et stort utvalg av for. Dessverre har jeg ikke noe mer info om type og pris her. Men stort utvalg Er vel også endel utstyr til hund og katt for de som ønsker det. Og litt hestebøker og -videoer.

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Ixnay

» VIP

Norway

Skrevet - 05/11/2004 :  22:55:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIxnay  Svar med kopi av melding
Jippi! Gleder meg til neste gang jeg er hjemme i Fredrisktad. Da skal turen legges rett til Nordbye og hesteutstyr shopping :D
"Hva du enn sysler med i livet, gjør ditt beste, men glem ikke at uerstattelig er ingen" Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 06/11/2004 :  20:59:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Jøss! Er jo helt utrolig... Det her er jo virkelig en grunn til å bli med mor og far på harrytur til sverige :)
Har ikke vært der enda, men skal jammen ta turen snart!

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.14 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.