hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Miljøet på STALL-K og i omegn.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Rideleir/rideskole
 Miljøet på STALL-K og i omegn.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

jalla

Skrevet - 02/11/2004 :  22:11:16  Vis profil  Svar med kopi av melding

Til høsten igjen skal jeg gå ut som lærling i hestefaget. Snakka med folket på Stall-k i dag og kommer til å sende en søknad dit.

Er det noen her som holder til der fast? Rideskolen eller egen hest der eller noe? Hadde vært litt fint å høre litt om hvordan miljøet er blant hestefolka der.

Inntrykket mitt av ridesenteret er at det er velig seriøst på mange måter, både innen sprang, dressur og avl. Ser ut til å være et ryddig sted for både hester og ryttere.
Men det er veldig lite jeg vet, så dersom noen av dere har noe å bidra med så blir jeg veldig glad!

På forhånd takk!

eligj

Skrevet - 03/11/2004 :  07:22:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har hatt hesten min til tilrdidning på stall-k i noen uker, og det virker som et veldig seriøst og ordentlig sted. De er veldig profesjonelle i forhold til det å ta imot hester for beridning eller salg, de er dyktige, og de vet det :).

De ansatte jeg snakket med, virket hyggelige og hjelpsomme. Rideskolen vet jeg ikke noe om.
Gå til toppen av siden

ChristinaOgGampene
» VIP

Norway

Skrevet - 01/12/2004 :  11:56:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
du kan jo ta en titt inn på stall-k.no og kikke litt selv.

jeg oppfatter stall-k som veldig seriøst, og profesjonelle.
ganske bra miljø der nå, har jeg opfatta da jeg er ikke oppstallør der eller går i rideskolen der er der bare på stevner og sånnt.

Det er vanskelig å være kvinne - en skal tenke som en mann, se ut som en ung pike og arbeide som en hest...:P Gå til toppen av siden

jalla

Skrevet - 01/12/2004 :  14:49:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har lest de sidene der opp og ned. Man kan heller ikke lese seg til hvordan miljøet er, det er noe man må oppleve.

Snakka med noen av de som jobber der på telefon for noen uker siden, og de virket veldig hyggelige og imøtekommende.
Gå til toppen av siden

Mona_Wendy

» VIP

Skrevet - 11/12/2004 :  12:17:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg var der på rideleir i fjor sommer, var da 17 år...Jeg synes personalet var hyggelige, hjelpsomme og greie...noen av de som jobbet der var leid inn bare for sommeren, men disse var greie og koselige...hestene vi red var gode...

fikk ikke inntrykk av at det var så mange som jobbet der, men det var vertfall et par som var der i forbindelse med praksis og noe skole-greier...husker ikke helt...

Det eneste jeg reagerte på var at hestene de leide inn til rideleiren måtte stå i en provisorisk stall (telt-lignende), og det var sinnsykt varmt der inne...hestene sto og svetta hele dagen, og de hadde ikke innalgt vann eller noenting...fikk kun i bøtte etter at vi hadde ridd dem...synes ikke det var akseptabelt, så jeg og en venninne gikk turer med hestene "våre" innimellom slik at de fikk kjøle seg ned...
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.