hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - saler fra skoies?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 saler fra skoies?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

LivogZara

Norway

Skrevet - 02/11/2004 :  12:17:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
hei!!
er det noen som har kjøpt sal fra skoies.no , tenkte på de billige salene som koster 945, 1130, 1990----den ene er synteisk.... hvordan kvaliteten siden det er så billig?

Opal

» VIP

Skrevet - 02/11/2004 :  13:38:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har ikke erfaring med disse billigsalene fra Skoies men oppfatter Skoies som en seriøs aktør på hesteyrstyrsmarkedet og har vært fornøyd hver gang jeg har handlet der.
I utgangspunktet ville jeg aldri handle sal på postordre. Hester er så forskjellige at du skal ha rimelig flaks for å få noe som passer (og husk returporto hvis du må sende den tilbake...). Er du selv erfaren nok til å se om en sal passer eller har du noen som kan bistå deg??? Sal er noe av det viktigste utstyret du har på hesten din og jeg synes det er et absolutt krav at den må passe hesten..
Ville heller forsøkt å fått tak i en brukt kvalitetsal. Man får hva man betaler for...
Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 02/11/2004 :  13:47:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Som Opal sier; Du får det du betaler for! Er selv veldig fornøyd med utstyr og service hos Skoies, men har aldri kjøpt sal derfra, vil uansett anbefale deg å legge endel penger i et evt salkjøp, det er tross alt det viktigste utstyret hesten skal ha, og en dårlig tilpasset sal ødelegger hestens rygg. Jeg ville aldri kjøpt en slik billigsal til min hest.
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 02/11/2004 :  14:06:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
jeg kan få kjøpt av en av lærerene mine som importer fra eldonor og og andre kjente firmaer, og på senteret er det ei som kan det med å tilpasse....får i tilegg 15% avslag, så jeg skal uansett handle saler derfra...bare kun et spørsmål,har ikke tenkt på å kjøpe via postordre...=)
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.