hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Trainers sal
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Trainers sal
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

lienka
» VIP

Skrevet - 22/10/2004 :  23:10:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Lurer på å kjøpe Trainers sprang- og dressursal. Noen som har erfaringer med disse salene? Gode eller dårlige?
Redigert av - lienka den 23/10/2004 23:09:13

Opal

» VIP

Skrevet - 24/10/2004 :  12:18:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har en Trainers dressursal til min fullblodshoppe og jeg må si meg MEGET fornøyd med denne . Hadde opprinnelig tenkt å kjøpe all round salen fra Trainers men denne har ikke cutback og kom ned på manken på min hest . Dressurvarianten har cutback og "sitter som et skudd" . Liker spesielt godt de myke setene som Trainers salene har.

Gå til toppen av siden

Hege J

» VIP

Norway

Skrevet - 24/10/2004 :  15:52:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg hadde en Trainer sprangsal, og jeg var kjempe fornøyd med den! Mykt og godt sete, god å ri i generelt, og bra lærkvalitet!
Hege Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 24/10/2004 :  17:32:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Jeah, hestene jeg rir har begge to trainers saler. Jeg ELSKER de! Ene hesten har en sprangsal, som er skikkelig myk å sitte i, og den andre har en allround sal. Ridde på tur med den, ahh...<3 tihi:D
-Marte Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 25/10/2004 :  15:17:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Trainerssalene er utrolig gode .
Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

xxxx

Skrevet - 25/10/2004 :  17:29:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har hatt Trainers sprangsal, (ikke flatseat) det er den beste sprangsalen jeg noen gang har ridd i.
I tilegg ligger den meget godt på hestene da bla. putene bak er kileformet slik at det blir større belastningsflate fordelt på hestens rygg.
Og de er ikke stoppet så harde som Stubben feks.

Trainers-salene er en kopi av Pessoa-salene og lagd på samme fabrikk, men er noe rimeligere fordi det står Trainers på de og ikke Pessoa.

Anbefaler ihvertfall sprangsalene på det varmeste,(dressursalene har jeg ikke prøvd selv).
Gå til toppen av siden

Stall-Vinga

» VIP

Skrevet - 25/10/2004 :  22:04:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har Trainers sprang sal, kjempe god sal Gå til toppen av siden

HanneBF

Norway

Skrevet - 26/10/2004 :  12:04:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanneBF  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanneBF  Svar med kopi av melding
Hadde trainers sal på hoppen min før jeg måtte bytte, forøvrig den salen OPAL beskriver ovenfor... Solgte den til henne da salen ble for trang for hesten min.
De er veldig gode saler absolutt, dessverre er dette en sal som ikke passer for mine knær for jeg må ha masse støtte(pga.kneproblemer), også går det ikke ann og legge luft i disse salene, for putene er ikke lær helt rundt.

Dette er veldig synd for det er veldig gode saler. Hesten min er helt avhengig av luft sal(sal med luft puter) og jeg er helt avhengig av store kneputer, bortsett fra dette,er det en sal jeg absolutt ville vurdert på nytt.

Fint du er fornøyd med salen OPAL...

Lienka--> Husk alltid å ta deg god tid når du skal se på sal. Det fineste er ikke alltid det beste. Selv om salen passer godt til din hest, må du som rytter også være fornøyd, hvis du ikke sitter noe bra i en sal,hjelper det jo ikke på innvirkning med hjelpere på hesten,selv om salen er passe...
Lykke til.
Klem Hanne

Et eget sett med regler!!!

"...Never let the fear of striking out, keep you from playing the game..."
Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 01/11/2004 :  22:41:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Har en Trainers sprangsal til varmblodshesten min, det er verdens beste sal!!!!
Den er flatseat, men jeg bruker den både til dressur og sprang. Ligger dessuten perfekt på Patrik
Gå til toppen av siden

BirgitteG

Skrevet - 16/11/2004 :  15:32:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei.
Joda, de er kjempegode! har en flatseat som jeg aldri selger! Den eneste som har vært bedre å ri i har vært en henri de revel! d er knallgo!
Gå til toppen av siden

lienka
» VIP

Skrevet - 16/11/2004 :  19:35:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Takk for svar alle sammen!! Kjekt å høre andres mening om dem før jeg kjøper meg en selv! Hvilke størrelser fins de i? De salene hvor det står "W" på salkappen - har de vid eller ekstra vid bom?

Redigert av - lienka den 16/11/2004 19:36:11 Gå til toppen av siden

Opal

» VIP

Skrevet - 17/11/2004 :  08:54:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!
Jeg har kun sett Trainers saler i bomstr. M (medium) og W (wide, altså vid..vil anta at extra vid er XW). Sjekk priser! Det er store forskjeller! Nettbutikker som fører Trainers er bl.a:
www.hestesport-centeret.no
www.rytterbua.no
www.caprilli.no

Uansett få hjelp til saltilpasning dersom du ikke føler deg kompetent på området!

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.