hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Trenere i Grenlandsområdet?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Dressur
 Trenere i Grenlandsområdet?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Lilith78

Skrevet - 13/10/2004 :  09:22:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei,er det noen som vet om det finnes noen gode trenere (private eller rideskole) for dressur i grenlandsområdet? Det er snakk om grunnleggende dressur. Har erfaring med at det stort sett blir lagt vekt på sprang når man tar ridetimer for viderekomne.

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 13/10/2004 :  11:33:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Nå vet jeg at Skien Rytterklubb iallfall stilte med lag på lag-NM, og to ekvipasjer fra klubben stilte også i individuell NM for senior. Nå vet jeg at en av disse ekvipasjene bor i Vestfold, men å høre med disse kan likevel være en ide (tror hun andre bor i Skien). Enten spørre om man kan ri for dem (jeg aner ikke om de tilbyr dette, og om de evnt er flinke), eller slenge seg på lasset hos deres instruktør. Skader ikke å høre iallfall..

Var kanskje ikke direkte svar på det du lurte på, men om ikke annet kanskje en mulighet på vei. Etter at det ble ny eier på Klosterskogen har jeg hørt at dressuren har blitt litt mer respektert. Tror ikke deres motto nå lengre er: "Dressur er som å se maling tørke".

dressurblogg.no
Redigert av - spoff den 13/10/2004 11:34:29 Gå til toppen av siden

Destrier

Norway

Skrevet - 13/10/2004 :  11:52:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideDestrier  Svar med kopi av melding
Hei, jeg er i Porsgrunn annenhver torsdag og har trening med en gjeng entusiastiske jenter i voksen alder. Ta kontakt med Ellen Rund på telefon 97665519 for mer informasjon både om hvor det er hen, og opplegget ellers. Eller du kan ta kontakt direkte med meg, på telefon 90855502.

Vi arbeider med klassisk dressur etter de gamle Iberiske prinsippene. De som er med og trener har varierende bakgrunn, og vi forsøker å finne frem til det hver enkelt har behov for å trene på og arbeide med - d.v.s. nivået og treningen som sådan tilpasses hver enkelt ekvipasje.

Se også www.klassiskdressur.com for mer informasjon.

Hilsen Destrier
www.klassiskdressur.com
Det er de som vet minst som bruker flest ord for å forklare det de mener. De som vet mye, sier det med få ord. (Baucher)
Gå til toppen av siden

Lisa og Mr.Rufus Hjort

» VIP

Skrevet - 19/10/2004 :  22:17:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg vet!!!jeg vet!!!
på heistad ridesenter/ grenland ridestall er det to megaflinke instuktører!!! stine jørgensen og anethe nilsen. dessverre er stine mere "kin" på sprang og rir på landsnivå, men hun er kjempeflink i dressur også!! Anethe nilsen derrimot rei bare sprang men hun har begynt å ri bare dressur nå++++hun trener for kjente dressur-ryttere. hun er så sinsykt flink og jeg rir for hun selv, jeg hadde problemer med min hest og det tokk ikke lang tid før han gikk som en klokke. han ville ikke gå på tøylen og ikke bruke seg bak, men med noen ukers trening for hun var probleme løst!!!nå går han både høyt i form og dypt og overtramper bak.....dessuten får hun hestene til å slappe veldig av samtidig som de er aktive. hun er dessuten veldig flink og forstålig, og du forstår alt hun forklarer! viss du er interisert så gi et hint så skal jeg gi deg nr. hennes
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.