hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva kjøpte dere på Oslo Horse Show?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Hva kjøpte dere på Oslo Horse Show?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

jalla

Skrevet - 10/10/2004 :  19:14:04  Vis profil  Svar med kopi av melding

Hva kjøpte dere på Oslo horse Show? Bare lurer jeg...

Er så misunnelig på dere som var der...

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 10/10/2004 :  19:16:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Var der ikke selv jeg heller, men noen folk i stallen dro og kjøpte inn litt av hvert til andre som ikke dro :)

Kjøpte bare kingsland regndekken og lærbalsam, jeg. Har bare forhest, hadde jeg hatt egen hest hadde jeg sikkert sendt med de en milelang liste, hehe.

Gå til toppen av siden

Opal

» VIP

Skrevet - 11/10/2004 :  11:39:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Handla alt for mye..(som vanlig)
Fikk kjøpt skikkelig vinterdekken (Weather Beeta) med høy hals, to lendedekken, reflekser (hale og bein), lærsåpe og lærbalsam, litt snacks til hesten, gummitøyler og ridehansker... Handla to dekken for en venninne også så armene var laaaaange....
Kjøpte IKKE Kieffer hodelaget jeg hadde veldig lyst på eller Shires Newmarket ullteppet...litt flink...

Dere som har hatt hest en stund:
Får man noengang nok utstyr????

Anne
Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 11/10/2004 :  12:37:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
quote:

Dere som har hatt hest en stund:
Får man noengang nok utstyr????

Anne

Originally posted by Opal

Nei..

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Real Storm

» VIP

Norway

Skrevet - 11/10/2004 :  14:44:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideReal Storm  Svar med kopi av melding
Enig med Ullsokken... Man får bare aldri nok...
Gå til toppen av siden

jalla

Skrevet - 11/10/2004 :  15:10:53  Vis profil  Svar med kopi av melding

Synes det er utrolig morsomt med nytt utstyr, og man får som sagt aldri nok!! Men nye av det er jo "slitevarer" også... sånn som schabraker for eksempel! Alltid gøy med nye farger
Gå til toppen av siden

CowGirl

» VIP

Norway

Skrevet - 11/10/2004 :  20:19:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowGirl  Svar med kopi av melding
Sparte penger og kjøpte kun en pose med manstrikker!! Litt stolt over å ikke ha kjøpt mer!!

Men JO... man får nok utstyr... en eller annen gang har du så mye at du ikke rekker å bruke alt.. og hva skal du med det da?? hmm...
Er det ikk bedre å bruke pengene på noe annet da?

Ikke tenk, bare ri! Og nyt det! Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 11/10/2004 :  20:40:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Jeg kjøpte; stalldekken, jakke, pisk, bitt, nesereim, refleksfortøy, mountain horse vinterstøvler, to sjabraker og gjord. Tror det var det hele. Ble ihvertfall nok utgifter ;)

Og nei - man får aldri nok utstyr. Ihvertfall ikke i mitt tilfelle. Tror utstyret jeg har snart er like mye verdt som hesten :) Men, liker å skjemme han bort. JEG har ihvertfall ikke noe annet å bruke pengene på! :)

''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave'' Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 12/10/2004 :  09:47:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Jeg kjøpte et stalldekken jeg..og det var ikke til meg selv en gang (siden jeg ikke har hest).
Tror OHS er et eldorado hvis du har hest, men siden jeg ikke har det, og heller ikke har umiddelbare planer om å skaffe meg en så ble det ikke så mye jeg fikk lyst på egentlig...
(utenom et par muckboots, men fant ut at det kunne jeg kjøpe senere)

Og bare for å øke misunnelsen litt: det var en stand som solgte lærstøvler til 150 kr på lørdag ettermiddag (uvisst hvor mange par, men støvlene så helt ok ut)

Guro
Gå til toppen av siden

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 12/10/2004 :  21:16:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Nok utstyr? Aldri! Jeg kjøpte fleece skritteteppe (til bare utrolige 129,- kr!), stalldekken, grimer, hansker, bandasjer og en sjabrak. Helt utrolig utvalg, det var såååå mye jeg hadde lyst på! Neste år skal jeg være RIK før jeg drar!
Gå til toppen av siden

jalla

Skrevet - 12/10/2004 :  22:52:58  Vis profil  Svar med kopi av melding

Tror jeg skal opprette en egen hestekonto, får å så dra til OHS og kjøpe i vilden sky det jeg vil ha

Hva med saler i spektrum? Er det tilbud, eller bare "vanlige priser"? Noen som sjekket? Har vært der et par ganger, men sjekket ikke salpriser da...

Lærstøvler til 150,- klinget svært godt i mine ører!
Gå til toppen av siden

rohna

» VIP

Norway

Skrevet - 14/10/2004 :  18:03:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesiderohna  Svar med kopi av melding
jeg kjøpte:

ulldekken med kryssgjorder (horze, 268 kr)
2 Finn Tack grimer (horze, 50 kr pr stk)
gravert navne/grimeskilt (100 kr)
ridestrømper (borjes, 20 kr, for små i leggen til meg :( )
beinreflekser med spenne (borjes 50 kr)
lysblå shabrack til ponnin,(lillestrøm h&h, 150 kr)
fleece ridehansker til ungene, som var for små (skoies 60-70 kr)

og da var i grunn budsjettet sprengt...

Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 14/10/2004 :  23:32:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Jeg vil nå si at man ikke nødvendigvis får nok utstyr selv om man ikke har hest jeg da..

Ok.. Nå har jeg jekket meg ned litt de siste årene.

På OHS i år hadde jeg tenkt å kjøpe en bok, og det ble en bok. Rettere sagt "Dressyr Skola" av Anders Lindgren. Har så vist begynt å lese den, og en ganske morsom vri. Den henvender seg i stor grad mot instruktøren, og hva instruktøren skal se på når ulike elementer i ridningen utføres. Men den er også veldig nyttig for rytter, og er veldig ryddig og systematisk oppbygd. De første sidene er bra

Og siden jeg ikke har hest, hesten jeg rir kun har sprangsal, jeg ikke starter så mye, og ikke har planer om å starte i nærmeste fremtid, ble det selvfølgelig to hvite dressurshabraker likevel Det var vel mest prisen som lokket.. To stk for tilsammen 100kr. Hvite shabraker er jo hvite shabraker, og også veldig tidsløse. De fungerer nok også den dagen min egen hest står på stallen

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Bitten&Betty

» VIP

Norway

Skrevet - 15/10/2004 :  09:44:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBitten&Betty  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBitten&Betty  Svar med kopi av melding
Kan aldri få nok utstyr nei Jo mer jo bedre

Hadde planer om å ikke ruinere meg selv på OHS (de fiksa jeg nemlig på hest 2004 ) så det ble ikke så allt for mye.

Et stall dekken(BR), 2 shabracker med brodering(lillestrøm hest&hund, brodering Amina), jakke og genser fra kingsland og en lick it (lillestrøm hest&hund).
Gå til toppen av siden

AnnaogTommy

» VIP

Norway

Skrevet - 16/10/2004 :  18:10:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnnaogTommy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnnaogTommy  Svar med kopi av melding
hey!
jeg kjøpte:
*saueskinspad
*horseland utedekken(skal brukes inne;)
*horseland innedekken
*equiline(lr koss d skrives;) stevne shabrak med brodering
*trenings shabrak
*manstrikker
*showshine
åsså fant jeg en del ting jeg skal kjøpe på en butikk som bare hadde til utstilling;)

*ridebukse
*blått equiline ullteppe
*lærbelegg
*kansje fortøy
*sikkerhetsvest

sånn:) hihi elsker å kjøpe utstyr!!:D gleder meg til neste år igjen;)

koOz

Team Sandnes, jepp. Gå til toppen av siden

DENNE VIPEN ER IKKKE I BRUK

» VIP

Norway

Skrevet - 22/05/2005 :  00:03:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideDENNE VIPEN ER IKKKE I BRUK  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDENNE VIPEN ER IKKKE I BRUK  Svar med kopi av melding
Off...
Jeg har ikke egen hest, men har en shettis hingst på fôr..
Jeg ELSKER og kjøpe utstyr! Syntes det er gøyere å handle til hesten enn meg..hihi
Jeg var flink og bare handlet et svart lær hodelag m. kryssnesereim for 219,- kr eller noe.
Hadde tenkt å kjøpe sprang sjabrak m. broderi oxo men men..Hadde ikke nok penger
Jaa, skal spare 1000000 hvis av kroner før jeg skal til OHS til høsten igjen Og da blir det STOOOR Shopping...hehe

Og det mente jeg...

Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.47 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.