hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - hest!!!!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Kjøp og salg
 Hestekjøp
 hest!!!!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

BeautySarah

» VIP

Norway

Skrevet - 30/09/2004 :  15:43:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBeautySarah  Svar med kopi av melding
Hei. jeg er en jente på 13 år og lurer på hvilken hest som passer for meg. Jeg har hatt hest før. hun het Borke Turid. Hun døde for 2 måneder siden. Hun var en fjording.... Hun ble bare 9 år.. Jeg har tenkt på en araber men er ikke sikker... Jeg vil ikke ha en hest som jeg vokser fra.. jeg er ca. 1.64 i høyde og veier 39 kilo. jeg liker fart og spenning... Så en hest med litt fart er ikke så verst for meg... Men jeg vil ikke ha en hest som er for krevende... jeg håper noen vil hjelpe meg.. Kooz og klem fra hestejenta Ingvild.... Fra Steigen....
Ingvild & Mio Golan.
Mio Golan, i love you honey ;€€

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 30/09/2004 :  16:43:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Kjøp en hest med de egenskapene du ønsker. Det er ikke rasen i seg selv om avgjør dette, med mindre du har spesielle interesser innen f.eks. avl eller gren som krever en bestemt rase (f.eks. islandshest).

Arabere er også så mangt.. Jeg vet om arabere som sikkert kunne passet deg, men jeg vet også mange arabere som neppe er egnde hester for en ung hesteeier. Araberen er en fullblodshest, og er kjente for å kunne være litt varme i toppen. Generelt vil jeg si at kanskje du bør styre unna tanken på araber og fullblods generelt. Husk at du er vant med kaldblods, som er en veldig annerledes hestetype. Men igjen.. Det finnes ingen regel uten unntak, og du kjøper ikke hest ut fra rase, men hesten som individ med de egenskaper den faktisk har.

dressurblogg.no
Redigert av - spoff den 30/09/2004 16:45:22 Gå til toppen av siden

BeautySarah

» VIP

Norway

Skrevet - 03/10/2004 :  15:15:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBeautySarah  Svar med kopi av melding
men jeg leste at arabere er en bra familie hest... og jeg har hatt allerede 2 arabere på for... men jeg skal ikke ha en unghest... men som sagt liker jeg litt fart på hester... jeg elsker å hoppe med hest
Ingvild & Mio Golan.
Mio Golan, i love you honey ;€€
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.