hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - termo master superfit winter
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 termo master superfit winter
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

LivogZara

Norway

Skrevet - 22/08/2004 :  08:30:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
hei!!
er det merket noe å satse på? det ser ganske varmt ut, men er det verd 1298kr?

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 22/01/2005 :  16:23:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Heihei!
Jeg har det dekkenet, og er vel egentlig superfornøyd med det
Har bare brukt det i 4-5 mnd, men kvaliteten virker bra, den;) Har en hest som ruller seg noe sinnsykt, og i tillegg bæsjer innsiden av alle dekkenene sine full(lurer på hvordan han klarer det?!), men det ser ut til å tåle det meste...
Er kjempekjempetykt, men kanskje litt lite i str.? Patrik bruker vanligvis 135, men har kjøpt dette i 145, da jeg bruker et tykt ulldekken under på de kaldeste dagene...
Er jo nedsatt fra 1449 da, men hööks har et lignende dekken til 499 nå, tror jeg:)
Gå til toppen av siden

Opal

» VIP

Skrevet - 22/01/2005 :  16:58:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har et regndekken i samme merket og med omtrent samme utforming (thermomaster super fit rain - sølv/sort) som jeg er veldig misfornøyd med...
Passeformen er elendig. Måtte klippe opp det elastiske stoffet i bogsplitten for det ble for mye "motstand" så hesten min ville knapt bevege seg. Overflaten er riktignok relativt glatt så det er lettere å få vekk søle (hesten min bor i søla...). Har måtte lappe mitt en gang etter bitt fra andre hester (ALT revnet og det var litt av en jobb...). Beinstroppene var alt for lange og i et veldig grovt materiale (bred snorer) som hesten min ikke var komfortabel med...

Et dekken med såpass mye som 360 g fôr er vel for de relativt kalde dagene. (-10 og ned). har et med 400 g fôr og det ser ikke ut for at jeg skal få bruk for det denne vinteren..Bare mildvær..

I den prisklassen Hööks dekken ligger vil jeg MYE helle anbefale deg et vinterdekken fra Weatherbeeta. Dette f.eks:

http://www.weatherbeeta.com/UK/Range/Orican/orican.asp

Det har også 360 g fôr og leveres i varianter med normal hals, halvhøy og høy. Har tilsvarende i modellen Landa og Taka med hhv 220 g og 400 g fôr og disse er mine absolutte favoritter!!! Solide spenner, sømmer og andre detaljer. Spesialinnside som holder pelsen til hesten din skinnende blank (og dette er ikke bare noe de skryter av i markedsføringen sin...) Er så fornøyd med WB at jeg bytter ut alt av dekken til WB i disse dager.

Forhandles av bl.a:

www.marton.as

Det de ikke har inne bestiller de.
Gå til toppen av siden

Anita&Svarten

» VIP

Skrevet - 23/01/2005 :  12:16:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ang passform tror jeg det har noe å si med fasongen på hesten. Hadde bucas til Scarlet og var knallfornøyd, men til Svarten feks har bucas dårlig passform da de dekkenene er smale framme. Har thermo master til Svarten og kunne ikke vært mer fornøyd! Har super passform til han! Har hatt annet merke til han(husker ikke) som hadde elendig passform til han, men som andre helt sikker var kjempefornøyd med!

Tror man må finne et merke som passer til den type hest man har..
Tror ikke alle merkene er like gode til alle hester..
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.16 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.