hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - stevner, medlemskap ++
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Konkurranseridning/stevner
 stevner, medlemskap ++
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

LivogZara

Norway

Skrevet - 16/09/2004 :  11:39:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
hei folkens!!
brenner litt for å starte noen stevner, og jeg kan bli medlem i 2 klubber...
men saken er om hvor jeg kan starte med et medlemskap i en klubb, kun klubb stevner...kan jeg detla i andre klubbers stevner?
har kun deltatt i uoffisielle stevner...
og vil gjerne delta i flere...
kommer nok bare til å starte opp til lc foreløpig, så må jeg ha lisens og grønt kort da?

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 16/09/2004 :  11:54:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Du kan være medlem i så mange rideklubber du selv ønsker. Du kan da starte på alle de klubbstevnene disse klubbene arrangerer.

Du kan starte på stevnene til andre klubben enten hvis det er D-stevne (evnt L- eller E-stevne), eller en av de klubbene du er medlem av er invitert (såkalt utvidet klubbstevne). Evnt du kan melde deg inn i klubben som har klubbstevne og starte.

Så lenge du kun starter på klubbstevner (utvidede klubbstevner regnes som klubbstevner i følge reglementet) kan du starte uten lisens. Om du skal starte på D-stevner må du ha lisens, og ta grønt kort først for å løse ut lisensen (dersom dette er første gang du skal ha lisens).

En ting du må være klar over.. Om du velger å melde deg inn i flere klubber er det kun lov til å representere en av disse klubbene sesongen gjennom når du er ute og starter. Så om du noen gang funderer på å delta på KM-lag eller NM-lag i noen gren bør du tenke på dette ved årsskifte hvor du velger hvilken klubb du skal ri for. Det er svært vanskelig å få byttet klubb i løpet av sesongen, og ønske om å starte lag f.eks. i KM er ikke gyldig grunn til å kunne bytte klubb.

Forøvrig.. Se mer om dette i KR1 (spesielt kap 3 vil være aktuelt for deg tror jeg).

dressurblogg.no
Redigert av - spoff den 16/09/2004 11:56:36 Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.45 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.