hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Dekkenhenger
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 I stallen
 Dekkenhenger
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Opal

» VIP

Skrevet - 06/09/2004 :  13:11:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!
Vet noen om det er mulig å få tak i dekkenhengere av den typen der dekkenet henger på "høykant" og i hele sin lengde? (altså bogspennen øverst..) Der jeg har sett slike stativer er det ofte flere svingbare armer slik at det er plass til mange dekken. De som har slike har alle fått dem laget av noen men det er jo en så grei patent at de må jo være i salg et sted, eller???

Mvh Anne

Christine71

Skrevet - 06/09/2004 :  13:38:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
De kan bestille det til deg på Løwenborg,maken til de du ofte ser i hestebutikker (enten lakkert stål eller messing)når jeg skulle kjøpe kunne jeg velge mellom plass til 6 eller 12 dekke,tror jeg ga rundt 6000,- kr for stativet,det er forøvrig kjmpefint både til oppbevaring og tørk av dekken. Gå til toppen av siden

Skogstroll

Norway

Skrevet - 06/09/2004 :  15:38:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har Løwenborg en side på internett? Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 06/09/2004 :  15:55:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Har Løwenborg en side på internett?

Opprinnelig postet av BabyLunah

Jepp: http://www.lowenborg.no

Sannsynligvis er Løwenborg endel dyrere enn andre butikker. Fant en prisforskjell på 400-500kr på en ridebukse de hadde i samme modell på Løwenborg, sett i forhold til noen av de andre lokale hestebutikkene her jeg bor (de som lå rett utenfor Oslos grenser).

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Christine71

Skrevet - 06/09/2004 :  18:22:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det er bare et lite sortiment som ligger ute på nett.Og dekkenstativ er ikke i Løwenborgs vanlige sortiment,men de kan skaffe.
Ring og hør,men Per er i Tyskland nå men er tilbake til uken.
Gå til toppen av siden

Opal

» VIP

Skrevet - 07/09/2004 :  12:33:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
6000 for dekkenstativ er grisedyrt! Får bli kjent med noen som kan sveise .
Løwenborg ER dyre! Sammenlignet priser på Bucas dekken med bl.a Skoies og Minhestebutuikk og Løwenborg ligger 200-350 kr over på "billige" dekken (1000-1500 kr klassen) og hele 700 kr over på et dyrt dekken (Løwenborg =2690, Skoies=1990).

Mvh Anne
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 07/09/2004 :  14:54:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Jeg fant min stevneridebukse som jeg kjøpte for 450 kr. i Sverige - for 1480 kr. på Løwenborg. Ikke for å rakke ned på butikken, men det er kanskje ikke den første jeg velger, siden jeg verner lommeboken min ;-) Gå til toppen av siden

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 07/09/2004 :  15:26:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
He-he... Verneverdig lommebok, ja... Hvem har vel ikke det? ;-)

Jeg kunne også tenkt meg et slikt stativ, men er de vanskelige å lage?
Dekkenstativet mitt i dag er veggfester med tre kosteskaft i mellom. Henger dem vannrett der. Men det blir fullt, og det er tungvint å få ut akkurat det jeg vil ha siden det blir trangt med alle som henger der tett inntill og oppå hverandre...

Line.

Mark Rashid: "There is almost always a big difference between what is perceived and what is real."

Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 07/09/2004 :  17:35:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
En annen interessant debatt angående Løwenborg: «Pikeur ridebukse (modell Mondega). Priser?»

Men nå er det masse bra å si om Løwenborg også da. De har nok høy pris, noe som i stor grad kommer av svært sentral beliggenhet, og et svært bredt utvalg. De er også dyktige på saltilpasning, og har et stort utvalg saler de reiser rundt med og tilpasser om du er ute etter sal. Kjente sier også at leveringstiden da er kort. De har veldig god service. Og når jeg har spurt om de kan bestille ting, har de aldri sagt nei. Det har derimot butikker som er billigere svart, dersom de f.eks. akuratt har fått inn et parti fra leverandøren jeg ønsker å spesialbestille fra. Selvsagt koster slik service også for Løwenborg.. Men for min slanke lommebok har ofte lang ventetid, eller mye leting heller vært å foretrekke, enn høy pris. Stortsett kjøper jeg ikke heste- eller rideutstyr som jeg død og liv må ha på dagen. Og om jeg gjør det, er det snakk om ting som ellers er lette å få tak i.

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

dia

Skrevet - 08/09/2004 :  01:28:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
snakk med noen som kan sveise kostet meg 1500 for et slikt hjemmelaget stativ plass til 10 dekken, lakkerte det med svart hammerlakk ble kjempefint Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.