hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Eggersmann
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Foring
 Eggersmann
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Fröya

Norway

Skrevet - 04/09/2004 :  10:03:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideFröya  Svar med kopi av melding
Er det noen som har erfaringer med Eggersmann fôr? Ser det er litt dyrere enn Champion som jeg har brukt før. Er det vedt de ekstra kronene?

rohna

» VIP

Norway

Skrevet - 05/09/2004 :  10:13:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesiderohna  Svar med kopi av melding
De som selger det mener det er veldig mye bedre enn FK for. Og jeg tror i grunn det er sant også.
Man skal heller ikke gi så mye av det som av champion osv slik at det blir kanskje ikke så dyrt likevel. Jeg vurderer eggersmann -avls müsli- til mitt føll etter avvenning, hun får nå NordesFor oppdrett og vel jeg er ikke helt fornøyd. Det har funket bra under morens drektighet men jeg synes ikke fålan er så fin som jeg ønsker i pels og hold nå (4 mnd) til tross for MYE mat.

De voksne hestene mine skal jeg blande for til selv, mulig jeg bruker noe Eggersmann også til de. Får se ann økonomien utover høsten og vinteren.
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.17 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.