hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva rir DU med?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Hva rir DU med?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Shilamon

» VIP

Norway

Skrevet - 08/09/2004 :  10:22:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideShilamon  Svar med kopi av melding
glemmer folk å skrive det, elelr rir folk generelt lit emed hjelm?

Jeg rir alltid med hjelm og hansker (to ulykker har gitt meg respekt for de to), ellers bruker jeg ridebukse /sånn fin "islandshest"ridebukse) ridesko og t-skjorte/genser/jakke/singlet alt etter som hvordan værforholdene er. Skal jeg på tur om vinteren hender det at jeg bruker varmedress eller strmøpebukse/høyhalser også. og regner det, hender det at jeg tar på meg regntøy

Det som er gjort er gjort og kan ikke gjøres noe med. Annet enn å gjøre det til lærdom. Gå til toppen av siden

Inga&Sleipner

Norway

Skrevet - 11/09/2004 :  18:47:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseInga&Sleipner  Svar med kopi av melding
Jeg rir med hjelm!!:)
Ridestøvler og stallskoletter er jo også et "must"!
Ellers rir jeg med ridebukse, dongeribukse eller helchaps. Eller kjeledress hvis det er riktig surt og kaldt!!:) I ny og ne bruker jeg også hansker....
Hvis det bare skal være en "dille tur" rir jeg i det jeg kommer over i klesskapet.

Har ALLTID på meg hjelm. Den har reddet meg mange ganger!!:)

Black Baily <3 Gå til toppen av siden

rohna

» VIP

Norway

Skrevet - 12/09/2004 :  14:58:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesiderohna  Svar med kopi av melding
Jeg rir iallefall alltid med hjelm. Hansker om jeg føler jeg trenger det.

Jeg bruker Aerobicsko og leggchaps eller fjellstøvler og leggchaps vår, sommer og høst og rimforst rider støvler fra Mountain horse om vinteren (og kald høst/vår)

Så lenge det er mulig bruker jeg ridebukse eller jeans (med ullstilongs under etter været) og om vinteren bruker jeg en snowboardbukse (med stilongs(er) under). Har jeg ridebukse har jeg garantert ridestrømper på.

Jakke/genser etter været. Jeg takler ikke å bruke thermodress så det har jeg ikke lenger. Om vinteren og hvis det er surt/kaldt/blåser har jeg "finlandshette" under hjelmen.
Gå til toppen av siden

Molly

» VIP

Skrevet - 19/09/2004 :  01:18:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg rir alltid med hjelm Så er resten etter været da jeg rir ute bestandig! Rir kunn med helskinns ridebukse når jeg VET at jeg skal ri på bane med leggchaps! Er det kaldt eller fare for regn er det på med FinnTack bukse og jakke(er vanntett)! FinnTack brukes på vinteren og! Ellers går det i joggebukse og hel chaps og genser med jakke/vest med lommer for å ha med moben! På føttene er det RA sko, marsjstøvler el viking(gore-tex) sko(vinter) og hansker på hendene
Bare si det du sku´

Spring Sprang Snubbla Og Datt
Gå til toppen av siden

- Mari -

Norway

Skrevet - 27/09/2004 :  23:49:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det varierer litt, noen ganger rir jeg i olabukse og noe annet jeg finner i skapet, men i det siste har jeg kledd på meg litt skikkelig med ridebukse, ridestrømper, en litt tynn snowboard jakke, en noe slapsete genser, ridehjelm og skatesko (huff... ) Er jeg på ridetime, kliner jeg somregel til med ridesko. :) Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.