hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Din drøm innen hesteverdenen?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Din drøm innen hesteverdenen?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Gethe123
» VIP

Skrevet - 08/05/2005 :  13:52:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
min store drøm som eg håpe kan bli virkelihet e dah vis eg og dei jentene mine zabrina og junita kan konkurera på internasjonalt nivå..at dei ska bli like flinke å hoppe som junis mor og zabrinas mormor(Cindi) ..cindi kom desverre aldir lenger enn til NM men konne ha komt mykje lengre sa treneren(Jensen) til Helene min søster som eigte ho.. Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 08/05/2005 :  21:41:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Min (totalt urelaistiske) drøm er å en gang kunne få sitte på en svææær dressurhest og ri alle mulige avanserte øvelser helt ubesværet og i total harmoni med hesten :)
Mer realistisk er vel målet å vokse som rytter, stadig lære nye ting og utvikle meg. Det er det som er så gøy med ridning - man har alltid et mål å strebe etter, og belønningen kommer når man glimtvis opplever dette - å være "ett" med hesten når man rir. Det er en utrolig følelse, selv om det bare er i trav rundt firkantsporet. *sukk*

Mvh Christine
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 09/05/2005 :  09:25:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Jeg har to drømmer, den ene er og kunne få lære og ri hesten min ordentlig i dressuren. Kjenne at han jobber rett under meg og at han er myk og fin * hjertesukk*
Myke fine øvelser og at han er i ordentlig ettergift...

Den andre drømmen er og en gang bli så god innen distanse at jeg og min hest blir invitert til Dubai :)
Om den kan realiseres er uvisst, siden jeg er syk og kommer ikke til og bli frisk :(
Men jeg skal da hvertfall gjøre et forsøk etterhvert :)

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Real Storm

» VIP

Norway

Skrevet - 09/05/2005 :  10:40:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideReal Storm  Svar med kopi av melding
Hmmm... jeg drømmer om masse jeg! Spesielt fjordhestNM!!! Akkurat nå sliter jeg med å realisere den, ettersom jeg ikke har dressurtrener, men en dag...

Ellers har jeg veldig lyst å drive med shetlandsponnioppdrett når jeg blir pensjonist, og skal ha mitt eget 8spann å kjøre rundt med

Gå til toppen av siden

Real Storm

» VIP

Norway

Skrevet - 09/05/2005 :  10:41:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideReal Storm  Svar med kopi av melding
Hmmm... jeg drømmer om masse jeg! Spesielt fjordhestNM!!! Akkurat nå sliter jeg med å realisere den, ettersom jeg ikke har dressurtrener, men en dag...

Ellers har jeg veldig lyst å drive med shetlandsponnioppdrett når jeg blir pensjonist, og skal ha mitt eget 8spann å kjøre rundt med

Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 09/05/2005 :  11:42:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Jeg har en del drømmer, noen håper jeg at en dag kan bli virkelige... Mens andre kommer nok kun til virkelighet inne i hodet mitt...

Jeg drømmer om å eie en dressurhest som jeg kan ri høye dressur klasser på å konkurrere masse med. Vært med i VM osv osv...

En annen ting jeg drømmer om og prøver å realisere er å vise folk at raser som de bare tror kan brukes som kjørehester og distanse hester faktisk kan bli utrolig gode i både dressur og sprang.

Så den største drømmen av dem alle, er å eie et eget småbruk med masse beiter, tur muligheter og ridebane/ridehus som jeg kan ha hestene mine på. Har alltid drømt om å kunne gå rett ut av døra så være i stallen. Dette er veldig kjekt om man glemmer å ta med seg noe.. som niste for eksempel...
Eller når man venter på dyrlege eller smed, kan bare sitte inne i vinduet å titte (har savnet det en del på vinteren ja).

En annen drøm jeg driver å realiserer nå er at jeg har begynt på dressur timer en gang i uka, og skal ri hestene mine opp til det niå som de har kapasitet til... Har store planer for Norlandshesten at han skal gå LA etterhvert. Målet for i år er å bli Sør-Norsk mester i dressur og komme opp på LB nivå i løpet av sommeren.
Araberen og Sportsponnien håper jeg å komme over på middels nivå med!!
Ingenting er mulig hvis du ikke prøver!!!

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.