hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Varmedress
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Varmedress
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Bustetrollet

Skrevet - 13/08/2005 :  00:37:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg kjøpte fra smartklubb

Gå til toppen av siden

AnnetteHansen

Norway

Skrevet - 13/08/2005 :  10:29:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg kjøpte en vinter bukse på Hööks sist vinter, den holdt akkurat i 1 mnd...
Merket var CRW, har også en vanlig ridebukse av samme merke... Ser ut som en utvaska sokk når jeg tar den på meg...
Stønn!!!
Om du har mulighet til det, vil jeg anbefale å handle fra England...
Mye bedre kvalitet, og fornuftige priser...
Må riktignok betale moms og toll, men det er ikke noe problem.

Annette
Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 13/08/2005 :  12:57:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
har hatt varmedress både fra europris og rema 1000. Begge er kjempegode og jeg synes de er ffine å ri i også jeg... Synes ikke det er ubehagelig glatt å ri i, tenker ikke noe over det jeg...
~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 13/08/2005 :  19:40:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Har varmedress som jeg rir på tur med, men har problemet med at ryggen er for lang til meg, og beina på dressen blir for korte når jeg rir. De når meg ned til leggen... Er det noen varmedresser som ikke er så korte i beina? Gå til toppen av siden

Anita&Svarten

» VIP

Skrevet - 13/08/2005 :  20:10:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg har varmedressen fra hööks. Er kjempefornøyd med min! Den har tålt en del knall og fall.. men min er ikke så vantett som det står at den skal være.. Gå til toppen av siden

crusabell

» VIP

Skrevet - 18/08/2005 :  12:52:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
kjøpte varmedressen min for 5 år siden og den har holdt=) kostet riktignok en tusenlapp,markedet var ikke så stort da. men har også fått igjen for det. synes dressene på rema og smartklubb har en merkelig fasong. digre og posete.men så er jeg ikke verdens største heller da... Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 18/08/2005 :  13:35:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Varmedressen min er gammel og god, tror den ble kjøpt på felleskjøpet eller noe i sin tid. Det er mange butikker som selger varmedresser, selvfølgelig i varierende kvalitet. Obs! selger vel, samt diverse sportsbutikker. Har faktisk sett en i en elloskatalog også! Tror man uansett gjør lurt i å ikke kjøpe slikt i hestebutikker, med en gang det er en hesteting stiger prisen til det dobbelte. Kjøpte meg forresten varmeridebuksen fra borjes. Den kostet bare noen hundrelapper og hadde veldig god passform. Denne har antisklistoff (samme område som en helskinnsridebukse). Vet ikke hvordan den er å ri i enda, men får vel raskt prøvd det ut her i Trøndelagen... *brrrr*..
Mvh Christine
Gå til toppen av siden

Astrid H

Norway

Skrevet - 18/08/2005 :  14:53:34  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAstrid H  Svar med kopi av melding
Termodress fra Byggsenteret - ca 350 kr. Funker helt greit til turriding og stallarbeid, men til turkjøring på skikkelig kalde dager trenger man nesten to, eller en tykkere. Fòrede stallsko!

På banen blir det ullstilongs, ridebukse og tykk genser med tynn jakke utenpå. Har lærstøvler uten fòr med tynne ullsokker i, men det er mye bedre enn klamme kunstlærstøvler... Nytter ikke å ha på for masse klær på banen, men det er på med termodress på meg og teppe til hesten når nedskrittingen begynner.

Og etter tur eller trening er det herlig med vannkoker og rett-i-koppen i stallen :)
Gå til toppen av siden

ShyBoy

Skrevet - 18/08/2005 :  15:22:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
FK butikkene har gode dresser og Coop Obs Bygg;-)
http://www.mmdreamteam.piczo.com Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.42 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.