hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Deres Drømmehest!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Junior
 Juniorsnakk
 Deres Drømmehest!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Diddel

Norway

Skrevet - 23/02/2003 :  12:28:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei! hvem Heste drømmer dere om?en Berømt Sprang,Hest eller en Berømt Dressur hest!eller kanskje bare en pen hest i stallen! jeg har selv en Drømmehest!han heter: Zalmiak Firfod! skulle kanskje kjøpe han!men Torunn (som eier Stall-k) var først ute! hvem hest er deres Drømmehest? skriv:

-hva den heter
-hvor mange år den er(vis du ikke vet det gjør det ikke noe!)
-Hvor den står.
-hva den er kjent for.
-om det er en berømt hest eller bare en hest i stallen!

hilsen Diddel som drømmer og Zalmiak Firfod og Chianti!

Frida! elsker hester og dyr har over 100 hester!

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 23/02/2003 :  23:35:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
At du skulle kjøpe Zalmiak Firfod er vel like sannsynlig som at jeg egentlig er Elvis..

Hester jeg synes er flotte er Bonfire (hesten til Anky von Grunsveen), Edinburgh (hesten til Kyre Kyrklund) og Walk on Top (så han live da han vant World Cupen i dressur i 1998. "Lussan"'s hest).

Da jeg var mindre var mine favoritter Milton (hesten som John Witaker vant alt med), Kings Master Mason (superponnien i sprang for noen år tilbake. Sammen med South Sourpreme), Animo (hesten Morten Aasen startet OL med) og Midt-West Ibi Light (hadde sett han i en Höökskatalog, og synes han var så flott..).

Men likevel.. "Min drømmehest" ville neppe falt på noen av disse.. Da tenker jeg på "min" som en jeg kunne eid, og ridd. Hadde neppe klart å ri de flotte dressurhestene her iallfall. For meg hadde nok en litt roligere hest passet. De supre dressurhestene er gjerne veldig eksplosive, og vanskelige å ri for en uten årevis av erfaring vil jeg tro..

--
spoff
Gå til toppen av siden

Trine+Fabella

» VIP

Norway

Skrevet - 24/02/2003 :  15:37:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har ingen spesiell drømmehest,for min egen hest som jeg har nå ER "drømmen" min..
Lord Z (sprang hesten til Geir Gulliksen),er veldig kul synes jeg, og så har han så spezy hoppestil ;)...
Det er også en drit kul sprangponni som heter Rapid,som står på Rogaland Rideklubb.. Han er vallak,14 år.. Vert med i NM,nordisk,Spektrum flere ganger,, Blant norges aller beste ponnier!
Gå til toppen av siden

Rutha

» VIP

Skrevet - 25/02/2003 :  14:34:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
samma med meg!! min drømme hest eier jeg selv:)

hun heter Lady Longstockin og er en quarter hoppe på snart 7 år
(28-6-90)
hun står i gjøvik på anders gård, hun er ikke kjent men har kjente foreldre (my lady stetson og make no mistake)
hun er veldig god i sprang og litt dressur...
hun er ens drømme hest og ikke under vurder meg!!!!!!!!
hilsen happy heste eier:)
Gå til toppen av siden

*NiNa*
» VIP

Norway

Skrevet - 01/03/2003 :  23:34:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*NiNa*  Svar med kopi av melding
Enig med Spoff, at du skulle kjoepe han er bare noe forbanna tull! Dessuten er det ikke Torunn som eier Stall K, det er Cathrine Andersen... Og det at du har over 100 hester er oxo noe bull shit...

Gå til toppen av siden

Jade

» VIP

Norway

Skrevet - 02/03/2003 :  18:27:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJade  Svar med kopi av melding
Min drømmehest er hesten min, Fàlki Han er en islandsvallak, 7 år, 5-gjenger, ganske gode gangarter, fine løft Det neste jeg ville forbedret hos han, var at han kunne vært litt raskere i skritten på tur! Med en gang vi setter opp farten eller han blir stressa går det fort da

Koz Jade

Gå til toppen av siden

susanne

Norway

Skrevet - 03/03/2003 :  17:50:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesusanne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesusanne  Svar med kopi av melding
Min drømmehest er en av mormoren min sine hester det er en rød snart 7 årig vallak med fryktelig masse krutt fart og spenning i og han har jo lang lys man og er skikkelig søt!!!!

ha er ikke akkurat berømt da!!

Redigert av susanne den 03/03/2003 17:51:27
Gå til toppen av siden

amayan

Norway

Skrevet - 15/03/2003 :  11:39:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideamayan  Svar med kopi av melding
min drømmehest var en gang en hvit araber, men nå har jeg kjøpt ny hest, og bedre hest har jeg aldri hatt før!

hun heter Mon Amoure og kom fra danmark 10 februar. hun fylte 9 år 12 mars. jeg har henne på stall tveter i fredrikstad, en veldig koselig stall egentlig :)

ho er ikke kjent for noe særlig tror jeg, men ho går la/mb dressur og fikk plassering på landsstevne i 120 nede i holland. ho har kap. til mye,mye mer enn det,da..

ho er en kwpn, og ho elsker å bli pussa. ellers er ho lydig og kjempesnill, og veeldig selskapssyk! ho tåler nesten ikke å være alene. er kjempefornøyd med ho:)

Gå til toppen av siden

Rodrina Marco

» VIP

Skrevet - 16/03/2003 :  22:24:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Min drømme hest hete Lord-Nelson!! Fins ikke no bedre hest en han!! Tru mæ..Æ like jo hesten min oxo da! Ho hete Zorba.. kjempe søt welsh/araber =) Gå til toppen av siden

moi

Norway

Skrevet - 23/03/2003 :  21:05:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidemoi  Svar med kopi av melding
Min drømmehest er Bjørk frå Pegarden min egen hest
Hun blir 6 i år og er litt skvetten +++ men hun er jo en unghest, dessuten er d spennende med litt utfordringer

Gjør livet til en fest, ri islandshest!
Gå til toppen av siden

horse_lover

Skrevet - 24/03/2003 :  20:04:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei! Ja jeg har en drømmehest! Den står på Brunla ridesenter å heter Lille my! Gå til toppen av siden

Deliberate

Norway

Skrevet - 03/04/2003 :  09:52:07  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingDeliberate  Svar med kopi av melding
yndlingshesten min er en kalblodsvallak på 7 eller å år. han heter glomslyn og står på stall olsen i skien. det er en travstall. han er mørkebrun, nesten svart, og han er verdens beste hest! han er en travhest, og jeg ridde mitt første montè prøveløp på han. kulere hest å ri på finnes ikke!
han er kjempe snill, men han kan være ganske rampete noen ganger å!!
Gå til toppen av siden

amayan

Norway

Skrevet - 11/04/2003 :  18:49:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideamayan  Svar med kopi av melding
hvem er egentlig Zalmiak Firfod? og du, Diddle, du er 11 år? og så sier du at du har over 100 hester? tror du virkelig at noen her tror på det???? hallo!!

Gå til toppen av siden

Real Storm

» VIP

Norway

Skrevet - 11/04/2003 :  19:21:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideReal Storm  Svar med kopi av melding
Jeg har to drømmehester jeg! Og de eier jeg selv! Den supersnille fjordhoppa Miriam, som jeg bruker til alt, og føllet mitt Storm på 9 mndr. De er bare så utrooolig nydelige... Og begge er to små lam, så snille og greie er de=)

Gult è Kult;)
Gå til toppen av siden

smurfen=)
» VIP

Skrevet - 14/04/2003 :  22:49:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
Så klart e din egen hest verdens bæste!! D sir no værtfal eg.. Fallon Donmon -simply the best- Men d fins jo MANGE andre fine hæsta oxo da.. Gå til toppen av siden

Island_s_hest

Norway

Skrevet - 15/04/2003 :  20:25:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIsland_s_hest  Svar med kopi av melding
Dette er drømmen!!
Jeg har han på halv fòr..Han heter svanur og er en Islandshest (vallak)
Han er 4 gjenger og er kjempe snill på banen og helt super duper på tur! Han har gode gangarter, men kan være litt treg av og til!
Han er 21 år, men blir bare sprekere for hver dag som går!!

Ri islandshest det gjør livet til en fest.
Ride Iclandshorse its do your life to av party!! hihi

Ri Islandshest, det gjør livet til en fest!
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.