hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Knerten/Teddy
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 Knerten/Teddy
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

teddy

» VIP

Norway

Skrevet - 24/08/2004 :  17:23:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseteddy  Svar med kopi av melding
Er det noen i denne verdenen som vet noe om fortiden til min kjære øyesten? Han er født på Åsvang-Hedmark i 1998 døpt Knerten. Når jeg fikk han i 2003 kom han fra Hobøl Østfold, som Teddy. Han er døl. Mørk brun med sort man og hale. En bitte liten hvit stjerne i panna, og en mikroskopisk hvit snipp...

Er bilder av han på min vip, han er veldig forandret fra jeg fikk han. Blitt mye "edlere" i kroppen... Ta kontakt hvis dere vet noe om han! På forhånd takk!

*Camilla*
Redigert av - teddy den 06/12/2004 19:46:02

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 24/08/2004 :  19:28:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
http://ny.hestesenteret.no/hinfo.php?hest_id=982045&i=stamtavle <- jeg fant dette, men det vet du vel kanskje?
''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave'' Gå til toppen av siden

teddy

» VIP

Norway

Skrevet - 25/08/2004 :  13:00:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseteddy  Svar med kopi av melding
Hei!

Ja han er registrert på meg, så jeg har alt av papirer ol... Men takk skal du ha allikevel!

*Camilla* Gå til toppen av siden

teddy

» VIP

Norway

Skrevet - 04/12/2004 :  18:42:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseteddy  Svar med kopi av melding
Er det ingen i dette landet som har vært borti gullet mitt?

teddy

» VIP

Norway

Skrevet - 14/12/2004 :  15:00:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseteddy  Svar med kopi av melding
Jeg har nå etter litt om og men finne ut av at Teddy sto på Sjødal gård i nærheten av Oslo før han ble solgt til de jeg kjøpte han av. Han var der vel ikke så veldig lenge, men kanskje noen har sett han der?
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.