hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Mobil og hest?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Mobil og hest?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

troultey

» VIP

Norway

Skrevet - 22/02/2003 :  22:38:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er det noen som har med mobil når de rir? Har du den på lydløs, avslått eller på??

Redigert av mix1 den 14/05/2003 15:23:40

Camilla & Honey <3

Norway

Skrevet - 22/02/2003 :  23:23:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCamilla & Honey <3  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCamilla & Honey <3  Svar med kopi av melding
Jeg har ALLTID med meg mobil når jeg rir. har den på lydløs. Det er kjempe greit å ha med mobil når men rir, for hvis man er ute på tur, og detter av og ikke klarer å stå opp på beina, kan man ringe. Det samma gjelder hvis hesten skader seg når du er på tur. Da kan du ringe. Syntes mobil er noe alle burde ha med seg når man rir

Gå til toppen av siden

tone

Skrevet - 22/02/2003 :  23:41:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har alltid mobilen med i lomma! Har på vanlig lyd og velger selv om det passer å svare telefonen eller ikke!
Dersom noe skulle skje når man er ute på tur, er det greit å kunne ringe og få fatt i hjelp!
Gå til toppen av siden

lille_troll
» VIP

Skrevet - 23/02/2003 :  00:21:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har ALLTID med meg mobil når jeg rir på tur!
Jeg har den alltid på lydløs. jeg sitter ikke og snakker i telefonen når jeg rir. Jeg kan ikke fordra sånne som gjør det. Ei på stallen gjør det t.o.m. i galopp.. det er så uansvarlig som det kan få blitt.. syns jeg da.
Men det er kjekt å ha mobilen hvis en skader seg eller at hesten blir skadet eller noe.
Jeg er ikke for å ha på lyd. Selv om hesten ikke er redd for den så gjør jeg det ikke. En dag så kan den jo skvette. Kanskje den jeg rir på tur med skvetter eller noe også..

Men dette er jo det jeg mener da. Andre har sikkert et annet syn på dette...
Gå til toppen av siden

Trine+Fabella

» VIP

Norway

Skrevet - 23/02/2003 :  09:05:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har alltid også med mobil når jeg er ute å rir.. Spesielt hvis jeg rir alene... I tilfelle det skulle sje noe,som at du detter av (eller noen andre du rir med),eller en av hestene skulle skade seg,er den jo veldig grei å ha!! (i de verste tilfellene,kan den jo redde liv!) Gå til toppen av siden

troultey

» VIP

Norway

Skrevet - 23/02/2003 :  12:33:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har med mobilen ikke pga hvis det skjer noe og sånn, men fordi jeg har den alltid i lomma liksom...(ikke alltid da...) Har den ikke på lydløs. Gå til toppen av siden

Braga

Norway

Skrevet - 23/02/2003 :  13:00:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg pleier alltid å ha med meg mobilen når jeg rir på tur. Jeg rir nesten alltid alene, og tilfelle det skulle skje no, så er mobilen veldig kjekk å ha. Pleier ikke å sette den på lydløs, har den isteden på lavt ringevolum. Snakke i telefonen mens jeg rir gjør jeg svært skjelden, men hvis jeg gjør det, så er det alltid i skritt. Eller så er det vel best å stoppe hesten!?!

Redigert av Braga den 23/02/2003 13:01:11
Gå til toppen av siden

colombus

Norway

Skrevet - 23/02/2003 :  13:36:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecolombus  Svar med kopi av melding
Jeg har mobilen med på tur ja. Har en egen ride-profil på den som jeg laget en gang, der det er en laaaaav tone hvis den ringer, og et pip hvis jeg får melding. Da blir ikke hesten så veldig skremt.

Hesten er en gave. Ta vare på den.
Gå til toppen av siden

Chaconne

» VIP

Norway

Skrevet - 23/02/2003 :  18:11:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseChaconne  Svar med kopi av melding
jeg har oxo altid med meg mobil.. kjekt hvis det skjer noe som andre her oxo har sagt.. jeg har på lyden lavt og vibrasjon så jeg kjenner det når den ringer.. jeg tar den hvis det ringer hvis det passer seg.. tar den ikke hvis jeg galloperer eller noe, bare hvis jeg skritter på en sti eller noe.. men lar den somregel ringe =)

mvh ronja&lady
Gå til toppen av siden

elin
» VIP

Skrevet - 23/02/2003 :  19:27:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har som regel med mobilen, påslått. Mine hester er vant til div lyder og det hender jeg snakker i telefonen når jeg rir. Da selvsagt kun i skritt på korte tøyler og når hesten går avslappet og fint på landevei Gå til toppen av siden

~Stine~

» VIP

Skrevet - 24/02/2003 :  15:33:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har ALLTID med meg mobilen når jeg rir.
Har vanlig ringevolum, og vanlig meldingstone.
Hvis jeg tar telefonen når jeg rir, skritter jeg, eller går av hesten.
Og mobilen kan være grei å ha hvis man skal falle av og hesten stikker, eller hesten skader seg...

Heste_jenta

Gå til toppen av siden

Tøft

» VIP

Norway

Skrevet - 25/02/2003 :  20:23:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg har nesten alltid med meg mobiltelefonen når jeg er ute og rir,men det kommer litt annpå om jeg har den på lydløs eller ikke for det kommer ann på hesten jeg rir... vist jeg rir min egen hest så har jeg ikke på lydløs for hun er jeg så trygg på at jeg er ganske sikker på at hun ikke reagerer på om den ringer.
men vurder det for all del opp i mot hesten du rir, er det en meget skvetten hest så ha på lydløs så ingen skader seg pga. en mobil.
Gå til toppen av siden

josefine=)

» VIP

Norway

Skrevet - 26/02/2003 :  23:05:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressejosefine=)  Svar med kopi av melding
Jeg har alltid mobilen på. det er veldig greit hvis du er ute på tur alene, og faller av, og blir liggende bevistløs på bakken, og det kommer en person forbi som ikke har mobil.. Hesten min skvetter heller aldri når den ringer.. Gå til toppen av siden

Pernille_Ludo
» VIP

Skrevet - 26/08/2006 :  20:08:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Når jeg rir på tur, har enten jeg eller en av de andre jeg rir sammen med med mobil, i tilfelle noe skulle skje.
Hvis jeg rir alene, har jeg den ALLTID med.
Har på lydløs, ikke fordi hesten skvetter, men fordi når telefonen begynner å ringer og jeg begynner å stresse med å ta den å holde hesten, blir det som regel bare tull. Prater aldri i tlf mens jeg rir.
Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 27/08/2006 :  09:42:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har så å si alltid med meg mobilen, neste unntaket er hvis jeg glemmer den. Har på lyd og avarer hvis det passer seg slik. Hesten min er ikke redd lyden fra den så ser ikke noen grunn til å ha den på lydløs.
~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

Liselotte

» VIP

Norway

Skrevet - 27/08/2006 :  12:22:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLiselotte  Svar med kopi av melding
Jeg har som oftest med meg mobilen, om jeg ikke har det er det fordi jeg har glemt den. Pleier å ri med lyd. Men om jeg rir hester jeg ikke kjenner ol. hender det jeg setter den på lydløs.
Haoli <3 Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.83 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.