hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Stalldekken
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Stalldekken
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 17/08/2004 :  20:10:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Hallo ;)

Tenkte å gå til innkjøp av vinterens stalldekken. Har til nå brukt en Horseware Rambo Dyne, som har fungert supert. Det negative er at den er hvit og kun med lukking foran. Og morgenen når jeg kommer er dekkenet oppned og bakfram :p Har nå tenkt på et Horseware dekken denne gang og, ettersom jeg er utrolig fornøyd med de. Vil heller kjøpe litt dyrere med kvalitet. Det jeg lurte på var om noen der ute har noen forslag på andre stalldekken det er verdt å ta en titt på?

''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave''

Lucen
» VIP

Skrevet - 17/08/2004 :  20:44:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Den type dekken som du nevner (dyne) er vel ment for bruk under andre dekken, det er nok derfor det sklir i "alle himmelretninger" i løpet av natten. Jeg har selv 2 rambo vinterdekken, et med vanlig snitt og et med høy hals. Anbefaler begge to. Det dekkenet jeg egentlig er mest fornøyd med (prisen tatt i betrakning) er Alpha Horse sitt Stable Pro, det er kjempegodt og sitter perfekt. Tror Min Hestebutikk har det på tilbud, der får du mye for pengene Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 17/08/2004 :  22:00:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Vet at dyna er beregnet for bruk under andre, men som sagt det var det eneste brukbare jeg hadde på den tid. Derfor jeg investerer i noe nytt :)
''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave'' Gå til toppen av siden

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 17/08/2004 :  23:53:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Jeg har også god erfaring med Alpha horse dekkenet nevnt i et innlegg over her! :) Fôret er i naturmaterialet (hele dekkenet for den del), sånn at pelsen ikke blir elektisk! Samtidig er det ikke så tykt, men likevel varmt og godt, ligger kjempegodt inntil hesten uten å bli tett og klamt.
Jeg liker også Bucas Shamrock ultra tror jeg det heter, det likner litt på det AH dekkenet i materialene, altså ikke bobledekken, likner mer et tykt ullpledd med bomull utapå. AH er billigere enn Bucas på veldig like dekken, så jeg vil anbefale AH da de har vel så bra kvalitet. Også de tradisjonelle bobledekkena fra Bucas er bra. Bobledekken av billige merker som f.eks. Thermo Master fra Hööks synes jeg ikke er så bra, for de er ofte av slike materialer at pelsen på hesten blir elektrisk når du drar det at, samt at de fort får rifter og hull.
Lykke til med innkjøp! :)

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.35 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.