hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Stall K?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Rideleir/rideskole
 Stall K?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Joker

Skrevet - 11/08/2004 :  20:23:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei, tenkte å kansje dra til Stall K neste sommer.
Men først lurte jeg litt på, ka sdere synes om stedet,??

Hege J

» VIP

Norway

Skrevet - 13/08/2004 :  17:35:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ei venninne av meg har jobbet der og kjøpt hest derfra. Du kan ta kontakt via vip'en hennes; kjersti*
Hege Gå til toppen av siden

love_sindri_2004

Skrevet - 16/08/2004 :  20:35:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
jg vil bare at du skal vite at når jeg var på stall K satte de 2 hester i en ganske liten stevneboks, og de hestene som ble satt sammen hatet hverandre, og halvparten av hestene visste de ikke noe om, så vennina mi ba om en rask hest, som kunne litt, og var god i sprang. og fikk en 3 åring som ikke kunne noe.....Ikke hoppe heller.....Så jeg anbefaler deg å dra et annet sted Gå til toppen av siden

Joker

Skrevet - 16/08/2004 :  20:39:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Oi!
Det høres ikke bra ut!
Gå til toppen av siden

Hege+Blesi

Skrevet - 25/08/2004 :  23:36:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er kjempefornøyd med Stall-K der jeg da. Har vært der 3 år nå og drar dit i høstferien igjen hvis jeg får spart opp nok penger! Et supert sted! Sist jeg red der hadde jeg ikke med hesten min, men fikk ri en hest som hadde gått st.george nivå i dressur. Den hesten kunne virkelig mye! Gå til toppen av siden

ChristinaOgGampene
» VIP

Norway

Skrevet - 05/09/2004 :  19:29:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
det er veldig dyrt på stall-k, og jeg syns ikke man lærer noe der... hestene veit akkurat hva dem skal gjøre så man får ikke noe utfordring... jeg rei der før og trudde jeg klarte å ta skjenkelvikinger men så begynnte jeg på et annet sted og når jeg prøvde på det der klarte jeg det ikke for de hestene på den stallen går ikke av seg sjøl og jeg har lært mye mer på det stedet enn jeg tror jeg noen gang kunne gjort på stall-k ever....
Det er vanskelig å være kvinne - en skal tenke som en mann, se ut som en ung pike og arbeide som en hest...:P Gå til toppen av siden

Surfinbird

» VIP

Skrevet - 10/09/2004 :  13:43:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vel vel vel.. Har ridd på rideskolen på stall -k i 8 år nå (sluttet fordi jeg har kjøpt egen hest) jeg er hvertfall veldig fornøyd! Greit, noen av skole hestene kan "alt", men de gis vanligvis til mer uerfarne og/eller utrygge elever. Jeg var der også på rideleir en gang, og var kjempe fornøyd! Liker du ikke hesten så kan du jo bare bytte! Det er noen utfordringer (har ofte ridd små "bølle" ponnier) og det er lettere hester.. Kommer jo ann på hvor mye du kan. Men det er jo et problem da, det er jo ganske dyrt, men skal man på et bra sted vil jeg anbefale stall -k.. Kanskje aller mest i høstferien, meen.. Hvis du ikke bor så veldig langt unna kan du jo kanskje dra på et helgekurs der en gang? Så får du kanskje et inntrykk av hvordan det er der mener jeg..

Men det er jo opp til deg! Vet det er delte meninger om stallen.. Selv om jeg har likt meg godt der i alle de 8 årene jeg har "bodd" der.. =) Lykke til!
Gå til toppen av siden

Joker

Skrevet - 11/09/2004 :  22:23:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Takk for svaran, håper flere gidd å skrive ;) ?
Bor litt langt unna...I Molde, det er i møre og romsdal.
Gå til toppen av siden

<3~*~Belinda & Rappen~*~<3

Skrevet - 07/10/2004 :  19:16:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
STALL_K ER BARE SÅÅ BRA!!! SKAL DIT SELV NESTE ÅR!!! Gå til toppen av siden

eligj

Skrevet - 07/10/2004 :  22:19:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg synes det er bra med skolehester som "kan alt" jeg da. Kanskje fordi jeg har ridd mye på skolehester med det motsatte problemet.. ;) Gå til toppen av siden

Joker

Skrevet - 03/01/2005 :  19:41:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
takk igjen for alle svaran, i å noen venniner skal nok dra dit t sommerferien, gler m skikkeli.
Jeg har vært på sia deres, og hestan i rideskolen ser heilt søte ut.!!
Liker best hesten charlie, i tror iafall d va d han heit :D
Hehe
Noe meir info elr??
:
Gå til toppen av siden

tarzan

» VIP

Skrevet - 05/01/2005 :  18:09:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
hvilken uke skal dere i? jeg og to venninner skal også til stall-k:D Gå til toppen av siden

<3~*~Belinda & Rappen~*~<3

Skrevet - 08/01/2005 :  20:29:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
hey! Charlie er fin!! rei han på en rideleir men hvis du er erfaren burde du nok velge en annenn!! :) Gå til toppen av siden

Mona_Wendy

» VIP

Skrevet - 10/01/2005 :  10:27:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
mange av hestene stall-k bruker på rideleirer er innleide, altså synes jeg det varierte veldig hvordan hestene var (jeg var der sommeren 2003)...noen trengte bestemte ryttere, noen trengte følsomme ryttere osv...

men jeg følte at jeg lærte noe ut fra det nivået jeg var på...
Gå til toppen av siden

jamme
» VIP

Skrevet - 06/02/2005 :  18:59:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg var på Stall-K forrige sommer, og er relativt fornøyd.. Rent instruksjonsmessig syns jeg det var kjempebra og var veldig fornøyd med hesten jeg fikk (Renessance). Men sånn sosialt sett var det ganske få på min alder.. Jeg var 15. Red også på det mest erfarne partiet, og jeg har kun ridd i 3-4 år. Dessuten måtte vi dele hester, litt kjipt. Men hvis det ikke hadde vært for den sosiale biten hadde jeg nok dratt dit i år også. Gå til toppen av siden

uggeluk

Skrevet - 01/03/2005 :  16:57:47  Vis profil  Svar med kopi av melding

får man ikke "egen" hest på stall k?
de sier det hvis man ringer dit da...
jeg skal dit i sommer i uke 32 er det noen andre som skal dit da??
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.97 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.