hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Pinto ponnien Frans!!!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 Pinto ponnien Frans!!!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Liv

» VIP

Skrevet - 04/08/2004 :  04:41:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vet noen noe om fortiden til Frans/ hvor Frans er naa?

Naar jeg kjente han stod han paa Oslo Ridehus, der han var en av rideskolens ponneier.
Han var vel ca 120-130 i mankehoyde, og var blanding mellom shetlandsponni og new forrest.

Han var brun/sort/hvit flekkete.

Hadde satt veldig pris paa om noen visste hvor han var!

cecilie86

Skrevet - 05/08/2004 :  13:46:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei! Siste jeg så til Frans, sto han på ridehuset som pensjonist...tror han ble gitt bort til en familie i forbindelse med flyttinga til Bygdøy, men om han lever eller hvordan han har det er jeg jaggu ikke sikker på! Gå til toppen av siden

Liv

» VIP

Skrevet - 21/08/2004 :  14:46:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tusen takk for svar!!
Frans var nemlig min første kjærlighet, og grunnen til at jeg fortsatte med ridning..
Skylder ham masse, og hvis han fortsatt lever hadde jeg virkelig satt pris på å treffe ham igjen.. (han må dog være gammel nå.. over 30?)

Dersom noen skulle ha et gammelt (eller nytt) bilde av ham hadde jeg satt veldig pris på det også!!
Gå til toppen av siden

cecilie86

Skrevet - 22/08/2004 :  18:06:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hehe, husker bare Frans som pensjonisten jeg...men han var søt!! Hvis du får tak i Jarle som eide Oslo ridehus kan han sikkert hjelpe deg...Etternavn husker jeg ikke, men det vet kanskje du bedre enn meg? Gå til toppen av siden

Gjesten

Skrevet - 26/08/2004 :  14:11:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hvor Frans er nå, vet jeg ikke, men jeg vet ganske mye om fortiden hans. han er født i 1974, hvilket gjør at han er 30 år (hvis han lever). Noen har sagt at han er eldre enn det, men det er bare tøys og tull. Moren hans, Fransiska, var helt hvit, og en utrolig søt liten ponni.

Eiere den gang var Ingemann Bauers barn, Henrik og Pernille. Ingemann var stallmester på Oslo Ridehus til har gikk av med pensjon for en del år siden.

Jeg har også mange gode opplevelser med Frans. Ingen ponni har gitt meg så mye juling som han. Og så mye moro. Hadde vært gøy å vite hva det har blitt av ham nå.

Jeg har endel bilder av ham og moren hans, kanskje jeg greier å poste dem senere?

Redigert av - Gjesten den 26/08/2004 14:19:51 Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.38 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.