hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Her er butikken for deg som vil spare penger;-)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Linker
 Her er butikken for deg som vil spare penger;-)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 10/04/2005 :  23:47:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
Hvorfor er websiden deres på engelsk, Nat? Kjempetungvint for oss nordmenn...

Mvh Line.

Mark Rashid: "There is almost always a big difference between what is perceived and what is real."

Gå til toppen av siden

Nat

Norway

Skrevet - 11/04/2005 :  02:42:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tørr jeg å svare på det her??? Får vel kjeft fra de andre brukene at jeg legger ut snik reklame (uten webadresse faktisk), har blitt grillet for det idag...Men jeg svarer kjappt, denne butikken som du og jeg snakker om nå selger sine produkter over allt. En Norsk side er på gang - med rimeligere priser . Håper at få opp den snarest, om ca 2-3 uker - kan ta litt lenger tid da det er mange produkter og info som skal oversettes til Norsk og (Svensk faktisk) ca 2000 produkter. Men jeg jobber med det, dag og natt. Siste finpussen som er igjen nå på den eng versjonen og det er fargene + noen produkter som skal ut. Når det er gjort så setter jeg igang med den norske versjonen. Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 11/04/2005 :  11:50:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Gjentar det jeg skrev i en annen debatt: skriver du på vegne av butikken du jobber i/driver er det jo fint om du gidder å si at du gjør det (for da mener jeg at det er greit). Gjør du det ikke så greit nok og da må jeg be om unnskyldning for at mine antagelser er feil!

Si gjerne ifra når dere har sider oppe på norsk, med priser for oss i "hjemlandet".

Så vil jeg også bare si at jeg syns faktisk (muligens i motsetning til en del andre) at det er helt greit at webshopene og de vanlige butikkene for den del, er en del av forumet (så lenge de er ærlig om at det er det de er), da vet jeg at de tilbakemeldingene jeg gir på butikker blir lest, og da har man også en mulighet til å få svar fra de som holder på i stedet for å få det i ca 6 ledd fordi noen som kjenner noen som kjenner noen har prata med tanta til venninna til broren til noen som jobber der feks.
Så det er bare å fortsette å svare på ting som omhandler webshopene din/deres Nat, men skal du reklamere (dvs skrive feks "OI NÅ HAR OXHORSESTORE DEEEEEEET FINE DEKKENET PÅ TILBUD" ;-)) syns jeg en reklameavtale med hestemarked.no er mer på sin plass:)

Guro

Guros hjemmeside
og
NTNUI-ridning
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.12 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.