hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hest knivstukket og drept!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Debatter fra nyhetene
 Hest knivstukket og drept!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

MariaR

» VIP

Norway

Skrevet - 26/07/2004 :  13:50:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMariaR  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMariaR  Svar med kopi av melding
les det som står på denne linken, http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=236216.. når jeg leste det, merket jeg at jeg ble VEEELDIG sint! fikk lyst til å stikke en tur til stallen, og se om hesten min var ok..!
tenk at folk kan gjøre slikt mot forsvarsløse dyr!!

Hva hadde dere kommet til å gjort om det var deres hest??

R.I.P. Mr Pilot!

Vil alltid elske deg gutten min! *Borte gjemt, men aldri glemt*

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 26/07/2004 :  16:00:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Off så grusomt. Hadde nok bare hylt og spydd etterpå, eller besvimt, hvis det hadde skjedd meg meg. Noe så sykt!
Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 27/07/2004 :  02:23:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
*wræææææææl*

æ hadde KLIKKA(!!!!!!!!) vess d hadde sjedd me min hest!!! tenk korr sykt d e!!! dem har nån SERIØSE problema dem som har jort nåkka sånn!!!!! *argh*
ækjenne æ blir sint!!!!!!!!

sinte-therese

Therese
Gå til toppen av siden

Silje H

Norway

Skrevet - 27/07/2004 :  09:33:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSilje H  Svar med kopi av melding
Knivstikking uansett om det er på mennesker eller dyr er helt grusomt og forkastelig etter min mening... Håper virkelig denne j..... blir tatt.

Fatter ikke hva som foregår oppe i hodet på slike mennesker... Skulle gitt mye for å funnet ut det og da også en måte å "forebygge" slike syke tanker...

Mvh
Silje H
Gå til toppen av siden

Skriver May

» VIP

Norway

Skrevet - 08/08/2004 :  12:45:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
ja huff.. hadde d vært min hæst hadde æ værtfall sørga for at dæm som hadde gjort d ALDRI skulle få glemme ka dæm hadde gjort! AAAAALLLLDDDRRIIIII!!!!!!!
Du skal behandle din dårligste hest like bra som din beste.. Gå til toppen av siden

arachnida

» VIP

Norway

Skrevet - 13/08/2004 :  10:22:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressearachnida  Svar med kopi av melding
Jeg syns det er helt sykt at noen kan få seg til å gjøre det.
Det fins altfor mange mennesker med altfor mye sinne innabords.

Det kan være forståelig med mennesker, fordi det er veldig menge som er flinke til å ødelegge for andre og terge og slik og de ligger liksom litt tynt ann, men en hest?
Hva har en hest gjort galt? Kanskje vrinsket litt, så nabo`n ble vekket?!?
De gjør ikke noe galt. Det er mennesket som ødelegger hesten, så hvis man ser en hest med veldig mange problemer som nervøsitet, redd, stresset og slik, så har vi alt å skylde på mennesket!

Det er viktig å ta vare på de man er glade i, for før du vet ordet er de borte! Gå til toppen av siden

Kaimo
» VIP

Skrevet - 09/09/2004 :  10:46:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!
I Tyskalnd skjer det dessverre veldig often. Vi har det i hele Tyskland. En har bgynnt og nå gjør det mange menn. Og hvis de går til rett så kommer de fri fordi de hadde en dårlig barndom. Hadde ei dårlig mor og slik...
Det er syk!!!
Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 18/09/2004 :  21:43:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Fy søren, at noen kaan gjøre noe sånt mor et dyr!!!!!!!!! Blir så sint, tenk hvor vondt den hesten må ha hatt før den døde.... At noen kan få seg til å gjøre noe slikt!! Blir helt kvalm jeg!!!
~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

miliam

Norway

Skrevet - 11/10/2004 :  19:24:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidemiliam  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemiliam  Svar med kopi av melding
sykt klarer ikke å beskrive det mer jeg....helt sinnsykt. hvem j**** er det som gjør sånnt noe?? det har ikke bare skjedd med hester, men andre dyr også. hva er det egentlig folk har oppe i hue, dumt spørsmål, men...hallo!!!!
hadde det vært min hest så tror jeg jeg hadde kastet opp og besvimt, fått sammenbrudd eller noe
at det går an

http://archi.milady.biz Gå til toppen av siden

Jorunn

» VIP

Norway

Skrevet - 12/10/2004 :  08:48:03  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingJorunn  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJorunn  Svar med kopi av melding
Tror det er en hel del hester som er blitt mishandlet og drept i Danmark den siste tiden.. gå inn på http://heste.dyregalleri.dk for der pleier de å skrive hvis det har skjedd noe.. er visst mange hester som har blitt offer for dette :-(
"I find it kind of funny..
I find it kind of sad..
When the dreams in wich I'm dying, are the best I ever had..."
Gå til toppen av siden

DENNE VIPEN ER IKKKE I BRUK

» VIP

Norway

Skrevet - 28/05/2005 :  17:50:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideDENNE VIPEN ER IKKKE I BRUK  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDENNE VIPEN ER IKKKE I BRUK  Svar med kopi av melding
Helt sinnsykt
Stakkars forsvarsløse dyr!
Håper den jævlen blir tatt..Grrrr!

Og det mente jeg...

Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 29/05/2005 :  11:54:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Stakkars dyr og eier..

At nonn kan gjør nokka sånn dæm må vær helt fu*** i hode..
Æ har komme t å klikka på denj personen vis æ har møt han ellr nå sånn.. STAKKARS EIERA!!
At folk kan gjør nokka sånn

Hilsen fra sur-Ina (akkurat no)

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 31/05/2005 :  22:05:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Skjønner ikke hvordan de kan finne på noe slikt.. Hva tenker de egentlig? Hestene er jo store dyr. Hestne kunne jo ha forsvart seg.. ikke enkelt og være dyr altid.. synes det skjer så mye rar med dyr i verden akkurat nå!

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.38 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.